ست ورق های شرکتی به چه گونه تعریف می شود ؟
به گرداوری ای از تقاضا طراحی ست اداری یا سفارش تولید ست اداری یا اوراقی که در کارهای
پرسنلی یک سازمان برای فعالیت های
رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست
اداری می گویند. از آنجا که به علت
سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه بالاتر
آن سازمان ، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و
متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری
اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :
سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)
کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)
پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)
یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)