طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

دنباله مقاله چرا شما به یک تارنمای ایرنترنتی احتیاج دارید

دنباله مقاله چرا شما به یک وب سایت نیازمندید


این مقاله به دست وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - عدم محدود بودن زمان:

آیا شما می توانید 24 ساعته و بدون هیچ محدودیتی با بینندگان خود در رابط بوده باشید؟

آیا این کار وجود دارد که بدون استفاده هیچ هزینه ای برای استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست یابید ؟

ما به شما خواهیم گفت ؟ حتما ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیاز به استخدام هیچ کارمندی ندارید بلکه خواهید توانست میلیون ها شعبه 24 ساعته در تمام دنیا داشته باشید. این مراکز همیشه ، حتی هنگامی که رقبای شما فکرش را هم نخواهند کرد در حال عرضه خدمات به خریدار هستند.

برای این کار لازم است وب سایت تان را بسازید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه افراد به دنبال شرکتی هستند که بتوانند با صرف کمترین قیمت و به سرعت به خدمات مورد نظرخود دست پیدا کنند.

مطمئنا بینندگان شما هم از این شیوه مستثنی نیستند.

پس به درستی چه کسی موفق تر است ؟ خوب جواب روشن است کسانی که بتواند خدمات خود را با دریافت کمترین زمان و قیمت به خریداران خود ارائه کند.


این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

به چه دلیل شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید غ

به چه دلیل شما به یک وبسایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن 21 :

همینطور که اطلاع دارید قرن 21 قرن اینفورمیشن و کامینیکیشن نام نهاده شده و دوره جدید و گسترده ای با اسم |جهان|دنیای} مجازی در عمق این قرن در حال تشکیل و توسعه است ، جهانی که درون آن انسان با کمک از جدیدترین علم ها و حرکت در محدوده های دانش جدید ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با کمک از آن بتواند بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای بودن در این جهان بزرگ و پرظرفیت محتاج یک شناسه هستید. و سایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز می باشد.

ادامه مطلب ...

برای چی seo در محیط اینترنت اهمیت دارد

به چه دلیل بهینه سازی سایت اهمیت دارد؟
به خاطر چی seo برای سایت های جستجو مفید است. موارد ذیل

برخی از دلایل این موضوع هستند :

▪ متمایزبودن در بازخورد جستجو خریداران بسیاری را به استقبال از سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد همه تماشاگران شما از یک صفحه هر  ۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از سایتهای جستجوگر کار میکنند مطابق با آخرین تحقیقات بیشتر از ۲۵0 میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد

 ۷۳ در صد معاملات آنلاین از طریق سایت های جستجو شروع میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه کسانی به seo لازم هستند ؟

هر سایتی که به طرف تجارت حرکت میکند ، باید صفحات سایت خود را برای سیستم های جستجو بهینه سازی کند.

 هدف پایانی یک وب سایت موردتوجه استفاده کنندگان اینترنت میباشد و تحقیقات بررسی کرده که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوگر پیدا کرده ان اگر کارخانه شما نظر به درست کردن یک سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در انتخاب اول قرار دهید به در نظر داشته باشید که سئو شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

سایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11v

وبسایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11f

این محتوا به دست وبسایت ان ال اپی آماده شده است.

seo یعنی تشکیل دادن صفحات وب سایت که برای  موتورهای جستجو کننده زیبا و فریبنده می توانند باشند بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج هر سایت جستجوگر بزرگ حداکثر امتیاز را داشته باشید مهم بودن این موضوعاز جایی ناشی می شود که بیشتر افراد از سایت های جستجوگر به خاطر پیدا کردن به گزارش یا محصول مورد نیاز خود استفاده میکنند.

ادامه مطلب ...

مشاهده آمار بازدید وب سایت -کد مقاله 12a

استفاده  آمار ترافیک وب سایت

این محتوا توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان شرکت ایفا نت آماده شده است. برای تبادل لینک رایگان میتوانید به ما مراجعه کنید.طراحی سایت ارزان از خدمات مرکز ما می باشد.



● عبارات جستجوی اصلی (Top Search Phrases) اطلاع از این عبارات در آگاهی از اینکه چه گروههایی از سایت شما بازدید می کنند بسیار مفید است. اگر عبارات مرتبط استفاده شده باشد بازدیدکنندگان یکدست بوده اند و می توانید فرض را بر این بگذارید که بازدیدهای هدفمندی در جریان است.
از طرف دیگر اگر عبارات پراکنده و متفاوتی برای یافتن سایت شما به کار رفته باشد متوجه می شوید که بخشی از بازدیدکنندگان از ویژگی های همانند برخوردار نیستند. بعلاوه هنگامی که متوجه می شوید افراد سایت شما را با تایپ کردن نام شرکتتان پیدا می کنند می توانید از اینکه نام و علامت تجاری شرکت شما (Brand name) توسط عموم شناخته شده است، خرسند باشید.
با مورد ملاحظه قرار دادن عبارات جستجویی که بازدیدکنندگان شما به کار می برند به درک بهتر از مخاطبین خود دست می یابید.

ادامه مطلب ...