طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

سر فصل و متن مجانی شفای 21 روزه و 7 مهارت انرژی درمانی از فاصله دور به شکل فوری

با این حال به دلایل مختلف فرهنگی، تربیتی، روانی و شرایط کشور ما قادر نیستند به آرامش و زندگی دلخواه خود برسند. تلاش های بسیاری انجام می دهند و راه های مختلفی را تجربه می کنند با این حال پیشرفت خاصی در زندگی آنها رخ نمی دهد. دردهای جسمی و روانی فراوانی را تجربه می کنند ولی قادر به حل مشکلات نیستند. به پزشکان مختلفی مراجعه می کنند اما در نهایت همان مشکلات به شکل دیگری در جسم و ذهن آنها وجود دارد. دوره ۲۱ روزه رایگان عرشیانی شو

از این بابت خیلی خوشحال هستیم که ورود شما را به خانواده بزرگ آکادمی تجسم خلاق تبریک بگویم.

برای فراگیری بیشتر می توانید به یوتیوب رجوع کنید

چگونه من روانشناسی بالینی و متافیزیک را با هم ترکیب کردم؟

از انجایی که علاقه زیادی به متافیزیک و مخصوصا هیپنوتیزم دارم و کار اصلیم را با هیپنوتیزم شروع کردم و پس از آن جذب متافیزیک شدم، د راین دوره از تکنیک های روانشناسی بالینی و سلامت و متافیزیک برای بهبود و موفقیت و رسیدن به خواسته ها استفاده کرده ام.

تجربه 30 سال فعالیت من در روانشناسی بالینی نشان می دهد که منشاء اغلب مشکلات در جسم و عمیق تر از آن در ذهن فرد است. بنابراین در این دوره شفای 21 روزه قصد دارم که از طریق تکنیک های شفای 21 روزه وضعیت بسیار مطلوبی را برای شما ایجاد کنم. نیروهای درونی تان را پرورش دهید تا با قدرتی که در درونتان هست بتوانید به خواسته هایتان برسید.

جهت معارفه بیشتر می توانید به دکتر آرام دنبال کنید

چاکرا کف دست را به راحتی فعال کنید و علائم غیرفعال بودن چاکرا اول را به همراه راه اندازی چاکرای ریشه

سال ها پیش من فردی را دیدم که قدرت اسکن بسیار عالی داشت. زمانی که روی کمر فرد با فاصله  دو الی سه سانتی  دست می کشید متوجه می شد که کدام یک از مهره های فرد آسیب دیده است.

زمانی که از او خواستند توضیح بدهد چگونه این قدرت در او ایجاد شده است شرح داد که این تکنیک را به مدت 6 ماه انجام داده است. به گونه ای که مرتبا سکه را بدون اینکه ببیند لمس کرده است و کوچکترین زبری و نرمی را در سکه احساس کرده است. چاکرا کف دست و الان این قابلیت در او ایجاد شده است که بدون لمس کردن یا با لمس کردن خیلی آرام متوجه بشود که کدام یک از مهره ها آسیب دیده است. این تکنیک خیلی شبیه تکنیک دَق کردن پزشکی است که از آن استفاده می شود.
تکنیک دق در پزشکی

در پزشکی عکس را روی ناحیه خاصی از بدن قرار داده و به آرامی ضربه می زنند. با تغییراتی که در صدای آن ایجاد می شود بمی یا زیری آن و مدت زمان آن صدا متوجه می شوند که در بدن فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن است.(چاکرا کف دست) با اینکه امروزه روش های عکسبرداری یا سونوگرافی وجود دارد اما تشخیص اولیه جهت سونوگرافی یا عکسبرداری را باید پزشک انجام دهد.

در مرحله نخست برای اینکه ما بتوانیم مسیر را خوب پیش برویم بهتر ست تکنیک دَق در پزشکی را یاد بگیریم. معادل آن تکنیک در بحث انرژی اسکن کردن است.

می توان به وسیله اسکن کردن تشخیص داد که کدام ناحیه فرد آسیب دارد یا دچار مشکل است. در بعضی مواقع با ماساژ های نرم و ملایمی که با کف دست اینکار را انجام می دهند.

می توانیم آرام دست را با  روغن ماساژ خیلی خوب تحریک کنید و به آرامی و لذت دست ها را تحریک کرده و ماساژ دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید تمام منفذهای انرژی در دستانتان شروع به تحریک شدن می کند.

در نظر داشته باشید که هر چقد بیشتر روی آن توجه (نه اینکه تمرکز) کنید و با لذت این کار را انجام دهید باعث می شود چاکراهای کف دست بیشتر تحریک بشود. زمانی که چاکرا کف دست تحریک شد باعث می شود که بتوانید انرژی در بدن خودتان را بهتر شناسایی کنید.

با شناسایی کردن بهتر انرژی، تبادل انرژی را در بدن خودتان و دیگران تشخیص می دهید.
استفاده از پر پرندگان و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

با انجام این کار تمام چاکراها و ریز چاکرا کف دست تحریک می شود و این گونه حساسیت دست شما در دریافت و ادراک انرژی های لطیف افزایش پیدا می کند.

اگر پر پرنده در دسترس نبود با یک پارچه خیلی لطیف مانند حریر که با کف دستتان تماس می دهید می توانید چاکرا و ریز چاکرا کف دست و نوک انگشتتان را کنترل کنید و قدرت آن را افزایش دهید.
تمرکز روی انگشتان دست و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن انرژی های چاکرا کف دست را تحریک کنید تمرکزی است که روی نوک انگشتتان انجام می دهید.

همانطور که گفته شد با ماساژ دادن های آرام کف دست میتوانید باعث تحریک کف دست و بالا بردن حساسیت آن شوید. روی نوک انگشتتان تمرکز کنید. به کف دستهایتان توجه کنید و به شیارهایی که کف دستهایتان هست فکر کنید.

این تصور را داشته باشید که گویا اولین بار است که به دستتان نگاه می کنید. چند دقیقه که این کار را انجم دهید متوجه می شوید که یک ضربانی در نوک انگشتتان ایجاد شد یا در کف دست احساس فشار و سنگینی می کنید.

این فشار و سنگینی و گز گز کردن در انگشتان و دستهایتان کمک میکند که حساسیت شما بالا برود و شما می توانید با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیف را اسکن کنید یا با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیفی که در محیط است را متوجه بشوید.
مدیتیشن و تأثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

از تکنیک های دیگری که برای افزایش قدرت چاکرا کف دست می توان استفاده کرد مدیتیشن است. مدیتیشن می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد. هرگونه تمرینی که شما در جهت افزایش سطح انرژیتان انجام دهید و هرگونه تمرینی که باعث می شود چاکراهای شما متعادل تر بشوند تاثیر مستقیم روی چاکرا کف دست دارد.

جهت توضیح بیشتر می توانید به آموزش مراجعه کنید


این انرژی را به نوک انگشتانتان انتقال دهید
اگر توانسته باشید این انرژی را حس کنید
یعنی توانسته اید فعال سازی چاکرای کف دست را به خوبی انجام دهید
3-ماساژ دادن کف دست



یکی از راه های فعال سازی چاکرا کف دست ماساژ دادن آن است
تمرین فعالسازی چاکرا کف دست

یک تمرین ساده برای فعالسازی چاکرا کف دست و همچنین احساس نیروی مغناطیس بین دو دست در مدت زمان کم بدین صورت می باشد که ابتدا قبل از هر کار به خداوند بزرگ  توکل کنید چون منشا همه خوبی ها و نیروها خدای بزرگ و بسیار مهربان است.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/palm-chakra-2 بروید

نشانه های غیرفعال بودن چاکرا سوم و دانستنی هایی در رابطه با چاکرا خورشیدی و آزمون آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

علائم بسته بودن چاکرا سوم را در این مقاله بررسی می کنیم. با مسافرت در امتداد جاده انرژی خود، امروز در شبکه خورشیدی، مرکز هضم غذا متوقف می شویم. محل چاکرا شبکه خورشیدی نیز قطب منطقه مرکزی است و منطقه پشت و اطراف ناف است. مکان های فیزیکی متناسب با این چاکرا لوزالمعده، کبد، کیسه صفرا، طحال و دستگاه گوارش است. اما این چاکرا معده چگونه در هضم غذا عمل می کند؟ عنصر آن آتش است و به همین ترتیب، انرژی آن با تغییر شکل و گرما در طی فرآوری مواد غذایی مشخص می شود که باعث بازسازی کل بدن می شود. آتش هضم یک تحول روانی از انرژی ضروری برای بازگشت انرژی کاهش یافته از دوم چاکرا اول است. برای اطلاع از وضعیت چاکراهای خود تست آنلاین چاکرا را انجام دهید.

برای شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، باید بدانید در مواردی که دچار انسداد چاکرا شبکه خورشیدی هستید، استرس در چاکرا سوم جمع می شود.

اگر از نظر این چاکرا آتشین کاملاً متعادل نباشیم، می توانیم در سطح دستگاه گوارش مشکلاتی داشته باشیم، از جمله بیماری هایی مانند دیابت، هپاتیت، سو هاضمه و زخم معده.

سایر علائم جسمی مسدود شدن چاکرا شبکه خورشیدی شامل حالت تهوع، نفخ و سایر مشکلات گوارشی است.

جدا از علائم جسمی، عدم تعادل چاکرا در معده نیز می تواند منجر به پریشانی عاطفی شود. علائم رایج عدم تعادل در بدن ممکن است شامل عزت نفس پایین، شخصیت مسلط، پرخاشگری، عدم هدفمندی و احساس درماندگی باشد.

انسداد کوچک یا منفرد ممکن است فقط در یک جنبه از زندگی شما مانند کار یا روابط تأثیر بگذارد، با این حال انسداد بزرگتر می تواند بسیاری از جنبه های زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل، بسیار مهم است که تعادل را در چاکرا مانپیورا پیدا کنید.

در ادامه شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، باید بدانید از آنجا که چاکرا سوم چنین نقشی اساسی در اعتماد به نفس دارد، عدم تعادل در چاکرا سوم می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

چاکرا شبکه خورشیدی نیز برای سلامت جسمی مهم است. این چاکرا ارتباط نزدیک با سلامت دستگاه گوارش است،

اما انسداد می تواند باعث ایجاد مشکل در سیستم های دیگر نیز شود. علائم جسمی مشترک چاکرا سوم مسدود شده عبارتند از:

– عزت نفس پایین

– ناتوانی در تعیین یا حفظ مرزها

– وابستگی

– عدم کنترل خود

– افسردگی یا اضطراب

– اعتیاد

– زخم معده

– هضم ضعیف، گاز، حالت تهوع

– افت قند خون

– دیابت

– آسم و سایر مشکلات تنفسی

– آرتروز

– مشکلات اندام، به ویژه در کبد و کلیه ها

– درد عصب و فیبرومیالژیا

– مشکل در افزایش یا کاهش وزن

برای فراگیری بیشتر می توانید به کندالینی مراجعه کنید

علائم بسته بودن چاکرا سوم: چاکرا سوم نا متعادل

برای شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، باید بدانید هنگامی که چاکرا شبکه خورشیدی از تعادل خارج شود، ممکن است احساس ناامنی کرده و از زیبایی و آتش فوق العاده درون خود خارج شوید.

– عزت نفس پایین

– عدم اعتماد به نفس

– اراده ضعیف

– هضم ضعیف

– ذهنیت قربانی

– غیر قابل اعتماد بودن

– ناتوانی در مسئولیت پذیری

– جذب به محرک ها
علائم بسته بودن چاکرا سوم: چاکرا سوم بیش فعال

برای شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، باید بدانید چاکرا خورشیدی شما را علامت گذاری می کند بیش از حد فعال است

– بیش از حد تهاجمی

– رئیس

– گرسنه قدرت

– رقابتی

– متکبر

– خودمحور

– بیش فعال

– تنگ نظر

جهت توضیح بیشتر می توانید به آرام گروپ وارد شوید

خرید لاستیک پالس از کدام سایت باشد؟

از کدام فروشگاه میتوان لاستیک بنلی بی واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا خرید های روزانه را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک پالس به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید لاستیک پالس یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

دلایل کم بادی لاستیک‌های موتورسیکلت

لاستیک‌ها اجزای بسیار مهمی برای موتورسیکلت به شمار می‌آیند. آن‌ها مهم‌ترین اجزای این وسیله نقلیه هستند که با آسفالت در تماس می‌باشند. با این حال بسیاری از موتورسواران به آن توجه نمی‌کنند و این به نوبه خود مشکل‌ ساز خواهد شد.

گاهی اوقات فشار پایین لاستیک بسیار واضح نیست. دلیل آن است که اکثر موتورسیکلت‌ها دارای علامت هشدار برای فشار تایر در صفحه ابزار خود نیستند. در هر صورت فشار مناسب برای تایر ها بسیار مهم است و دقت به این مسئله می‌تواند امنیت شما را تضمین کند.

یکی از دلایلی که به واسطه آن ممکن است تایر موتورسیکلت فشار خود را از دست بدهد تغییرات دما در محیط است. هر چند این مسئله از نظر بسیاری از افراد مهم به نظر نمی رسد با این حال به ازای هر ۱۰ درجه کاهش دما در تابستان یا زمستان حدود ۱ PSI فشار تایر موتورسیکلت کاهش پیدا می‌کند.

این تغییرات در هوای سرد بیش از پیش اتفاق می افتد. اگر نشانه هایی از سمت تایرها مشاهده می کنید، لازم است که از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

علاوه بر این دریچه هوای می تواند مشکل باشد. زمانی که لاستیک موتورسیکلت فشار خود را از دست می دهد موارد زیادی وجود دارد که باعث این مورد می شود.
به عنوان مثال هنگام بالانس تایرها ممکن است درپوش دریچه هوا دچار مشکل شود.

موتورسیکلت‌ها با دو نوع لاستیک تیوب و تیوبلس همراه هستند. امروزه تعداد زیادی از موتورسیکلت ها وجود دارند که دارای لاستیک های بدون تیوب هستند و این بدان معنی است که پوشش داخلی این لاستیک ها به کمک لایه نازکی از بوتیل پوشانده شده است.
تاثیر این لایه عایق باعث جلوگیری از نشتی هوا می شود و در نتیجه شرایط نگهداری هوا و عدم کاهش بهتر انجام می شود. با این حال کوچک ترین خمش ناشی از حرکت موتور بر روی چاله ها و سایر موانع جاده ها می‌تواند باعث تغییر وضعیت لاستیک ها و در نتیجه کاهش فشار آن ها شود.

به یاد داشته باشید که استفاده از لاستیک های فرسوده برای موتورسیکلت با خطراتی همراه است. به این دلیل که آن ها قابل اعتماد نیستند و اصطکاک مورد نیاز در جاده ها را فراهم نمی کنند.

یک تایر فرسوده همراه با مشکل باعث می شود که لاستیک موتورسیکلت فشار لازم را از دست بدهد و در این شرایط سوراخ شدن و ترکیدن تایرها بسیار محتمل است. از این رو لازم است آن ها به سرعت تعویض شوند.

بنابراین ممکن است که در هنگام تردد از مسیرهای ناهموار سوراخی در سطح آن ایجاد شود. اشیا نوک تیز و یا میخ در جاده باعث تشدید این مشکل می‌شوند. بهتر است پس از تردد در چنین جاده هایی تایر خود را بازرسی کنید تا اطمینان حاصل نمایید که زائده نوک‌ تیز در آن باقی نمانده است.

به سبب معرفی می توانید به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/چرخ/لاستیک-موتور-سیکلت/تایر-موتوری-تیوبلس-110-80-17-کارن رجوع کنید.

از کدام مجموعه میتوان ابزار تاسیساتی بی واسطه بخریم؟

آیا می توان از سایت خرید ابزار تاسیساتی انجام داد؟

 

این روزها افراد بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای معتبر باشد باعث میشود در زمان و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه ابزار تاسیساتی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به ویکی پدیا مراجعه کنید.

خصوصیات دستگاه تصفیه آب اورجینال

مهم ترین ویژگی آب تصفیه کن اورجینال سیستم و روش تصفیه آب می باشد که در دستگاه های مختلف متفاوت است. سیستم اسمز معکوس شیوه ی نوین تصفیه آب در دنیا است که توسط فیلتر می تواند املاح مضر آب را تا ابعاد 0001/0 میکرون از بین ببرد. در حال حاضر نیز برند های معتبر تصفیه آب از این سیستم استفاده می کنند.

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص دستگاه تصفیه آب اورجینال فیلتر های آن می باشد. بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت موجود در بازار دارای فیلتر های چینی تقلبی هستند که قیمت آن ها ارزان تر از فیلتر های تصفیه آب اورجینال است. کیفیت قطعات دستگاه نیز مهم است و در دوام دستگاه تاثیر زیادی دارد

گواهینامه ‌های مورد نیاز برای یک تصفیه آب خانگی استاندارد جهت اطمینان از سلامت آب آشامیدنی عبارتند از گواهی استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF ، استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا FDA، استاندارد CE اروپا و استاندارد جهانی سلامت و کنترل کیفیت آب آشامیدنی WQ. دستگاه مینروا دارای تمامی این استاندارد ها می باشد و آبی سالم تحویل شما می دهد.

طبق تایید استاندارد سازمان جهانی بهداشتNSF آب آشامیدنی سالم دارای سختی زیر عدد  100 است که کلرزنی نیز شده باشد تا برای مصرف و آشامیدن تمام گروه های سنی آقایان، بانوان، کودکان و نوزادان مناسب باشد.

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نیز در تشخیص آب تصفیه کن اورجینال و قیمت آن مهم است. دستگاه تصفیه آب باید از طرف فروشنده ضمانت شود و خدمات مربوط به آن نیز از طرف فروشنده به شما داده شود. به همین علت در هنگام خرید از معتبر بودن فروشگاه و ضمانت و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل نمایید. اگر قصد خرید تصفیه آب را دارید قیمت را بر کیفیت ترجیح ندهید و ابتدا از کیفیت دستگاه و معتبر بودن برند آن اطمینان پیدا کنید. دستگاه های ارزان قیمت بازار کیفیت ضعیفی دارند و در واقع فیلتر های آن تقلبی هستند . آلودگی های آب را از بین نمی برند و به سلامتی شما آسیب می رسانند.

به سبب معارفه می توانید به good4p بروید