طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

آشنایی با تولیدات کمپانی جی ام کی و دزدگیر GMK 890

به صورت کلی ساخته های کمپانی جی ام کی قابلیت های زیادی دارند. این مجموعه بالغ بر 50 مدل تجهیزات محافظتی با کیفیت و مدل های مختلف میسازد. کاربردی ترین محصول مجموعه دزدگیر GMK 890 است که این دزدگیر با سیستم عامل android و ios نیز هماهنگ است.

خرید دزدگیر GMK ( جی ام کا ) با تضمین کیفیت

برای خرید دزدگیر GMK می توانید به ابردوربین مراجعه و ثبت سفارش کنید. همینطور برای دریافت راهنمایی بیشتر و خرید تعداد می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دزدگیر GMK را می توان به مدار قطع و وصل برق از طریق تماس به وسیله دستگاه دزدگیر متصل نمود. البته دزدگیر اماکن جی ام کا دارای ریموت هم می باشد که می توانید در صورت نیاز آن را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین هنگامی که نا امنی رخ دهد، این دزدگیر خیلی سریع آن را از طریق تماس به شما اطلاع می دهد.

اگر قصد دارید دزدگیر اماکن خود را نصب و راه اندازی کنید، حتما به صفحه آموزش نصب دزدگیر GMK مراجعه کنید. همچنین در این صفحه می توانید به راحتی نرم افزار دزدگیر GMK را دانلود و نصب کنید.
سایر ویژگی های دزدگیر GMK

    دارای امکان ثبت وقایع با 60 حافظه با نمایش بر روی LCD
    هشدار قطع و وصل برق به صورت سخنگو، هم به وسیله ارسال sms و هم برقراری تماس
    تست شماره گیری حافظه مورد نظر
    کنترل و توقف سیستم شماره گیری
    حذف ریموت کنترل توسط مدیر به ویسله sms و با انتخاب نوع ریموت
    تغییر رمز به وسیله sms و key pad نمایشگر و حافظه آلارم
    گزارش ورود و خروج محرمانه هم از طریق ارسال sms و هم تماس
    دارای منوی فارسی سخنگو از طریق تلفن
    دارای امکان ارسال پیام یادآور به مدیر در صورت فعال نکردن دزدگیر اماکن
    دارای استراق سمع قوی
    کنترل سه منطقه با 3 رمز مختلف به وسیله کی پد خارجی









دزدگیر GMK 890 یک سیستم نظارتی حفاظتی از نوع سیمکارتی می باشد. دزدگیر GMK هنگام ورود سارق به حریم خصوصی و یا شکسته شدن قفل سیستم امنیتی، با زدن آژیر و آلارم، شروع به اعلام خطر می کند. دزدگیر GMK 890 برای اماکن تجاری و مسکونی و همچنین کارخانه ها بسیار مناسب می باشد. قابلیت ویژه ای که دزدگیر GMK 890 دارد، قابلیت ضبط 2 پیام مجزا (ویژه اعلام سرقت و اعلام حریق) و ست شدن 15 عدد ریموت کنترل با ارائه کد امنیتی و شناسایی می باشد.
ویژگی های دزدگیر GMK 890

    گزارش ورود و خروج محرمانه و اطلاع رسانی آن به کمک SMS به شماره های ذخیره شده در دستگاه دزدگیر
    مجهز به سیستم حفاظت SP، به این معنا که در صورت قطع شدن سیم بلندگوی بیرونی یا سوختن آن، آژیر داخلی و تلفن کننده و سیرن فعال می شوند
    امکان پخش فوری آلارم و برقراری تماس
    قابلیت فعال و غیر فعال کردن دستگاه توسط SMS، تماس با دستگاه، کی پد داخلی و ریموت کنترل و برنامه اندروید
    امکان فعال و غیر فعال کردن PART3, PART2, PART1 از طریق sms، تماس با دستگاه، ریموت کنترل و کنترل توسط کی پد داخلی و کی پد خارجی
    قابلیت تبدیل هر زون به عنوان زون فوری، تاخیری، 24 ساعته، دینگ دانگ، normal open ،normal close، حریق، سرقت و پدال به صورت با سیم و بی سیم
    دارای قابلیت ویژه حفاظت دو برابر؛ به اینصورت که دفعه اول با ریموت غیر فعال شود و بعد از 15 ثانیه با sms و key pad در غیر اینصورت دستگاه آلارم می دهد
    دارای امکان ثبت وقایع با 60 حافظه با نمایش بر روی LCD
    ذخیره سازی دستگاه بیسیم (چشم، دتکتور و مگنت بی سیم) برای هر زون مجزا
    مشاهده میزان شارژ سیمکارت از طریق کی پد و اس ام اس
    دارای 2 حالت mode کاری مجزا mode1 و mode2
    دارای 15 حافظه سخنگو برای اعلام سرقت و حریق کاملا هوشمند
    تست شماره گیری حافظه مورد نظر
    کنترل و توقف سیستم شماره گیری
    تغییر رمز به وسیله sms و key pad نمایشگر و حافظه آلارم
    دارای منوی فارسی سخنگو از طریق تلفن
    دارای استراق سمع قوی















برد دزدگیر GMK890

دارای امکانات زون اعلام حریق ، زون پدال سرقت ، رله درب باز کن ، آژیر داخلى ، قابلیت شنود صداى محیط ، کنترل وسایل برقى ، هشدار قطع برق و ارسال SMS

اعلام سرقت دزدگیر GMK 890 به این شکل می باشد که وقتی دستگاه دزدگیر فعال باشد و فردی مقابل چشمی های دزدگیر حرکت کند، شما را به وسیله ارسال پیامک، تماس و یا اپلیکیشن مطلع می کند.

همچنین شما می توانید دزدگیر GMK 890 را از راه دور از طریق پیامک، تماس یا اپلیکیشن کنترل کنید. همینطور این دزدگیر از تمامی عملکردها مثل قطع و وصل شدن برق به شما اطلاع می دهد.

اگر نصاب دزدگیر اماکن هستید و یا می خواهید برای منزلتان این دزدگیر را نصب کنید، پیشنهاد می کنیم آموزش نصب دزدگیر GMK را مطالعه کنید.
قیمت دزدگیر GMK

قیمت دزدگیر جی ام کا با در نظر گرفتن این مورد که این دزدگیر دارای بیمه سرقت ایران می باشد بسیار اقتصادی است. دزدگیر GMK 890 را از سایت های معتبر فروش دزدگیر اماکن و تجهیزات امنیتی خریداری کنید.
اهمیت استفاده از دزدگیر اماکن GMK

امروزه اکثر افراد برای بالا بردن امنیت خانه یا محل کارشان به دنبال تهیه سیستم های امنیتی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته هستند. دزدگیر اماکن یک سیستم نظارتی، حفاظتی و امنیتی می باشد که مانع از ورود سارقین به حریم خصوصی شده و برای اعلام سرقت در اماکن مسکونی و یا تجاری استفاده می شود. شما می توانید دزدگیر GMK 890 را به صورت پکیج کامل همراه با سنسور چشمی و بلندگو و باتری از ابردوربین خریداری کنید.

دزدگیر GMK 890

دزدگیر GMK 890 یک ویژگی مهم دارد و آن این است که دارای بیمه سرقت 500 میلیون تومانی می باشد و همینطور تنها دزدگیر دارای بیمه سرقت در بین تمام رقبا می باشد. شما می توانید پکیج دزدگیر GMK را با قیمت مناسب تهیه کنید و محل سکونت یا محل کار خود را به راحتی و خیال آسوده ایمن کنید.

شما با تهیه دزدگیر سیمکارتی جی ام کی 890 از امکانات فراوانی مانند باز و بسته کردن درب  خانه توسط تلفن یا کنترل، ریموت دستگاه دزدگیر و وسایل برقی به وسیله ارسال sms، زنگ زدن، گزارش رفت و آمد مخفیانه توسط پیامک یا موبایل، آلارم اتمام شارژ سیمکارت و … استفاده نمایید.

مقاله اتصال دوربین امنیتی از 0 تا 100

نصب دوربین مداربسته یک راه عالی جهت برقرار کردن امنیت و نظارت مشتریان است. در حالت مراعات جامع روش وصل کردن و استارت دوربین مداربسته، انتخاب درست ابزار مورد احتیاج و انتخاب درست ترین مکان، نصب دوربین مداربسته برای مغازه شما خیلی آسان خواهد بود!

برای شروع آموزش نصب دوربین مداربسته لازم است بدانید که با توجه به متفاوت بودن انواع مدل ها و تکنولوژی های دوربین مدار بته، شیوه نصب دوربین مداربسته هم بر اساس نوع دوربین متفاوت خواهد بود. در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را به صورت اصولی با مدل های مختلف دوربین بررسی خواهیم کرد.

آموزش نصب دوربین مداربسته AHD


دوربین مداربسته آنالوگ، نسل قدیمی تر دوربین مداربسته می باشد و کیفیت تصویر دوربین هایی با این تکنولوژی بسیار پایین بوده و خروجی کیفیت پایین تر از 0.05 مگاپیکسل می باشد. بعد ها با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر مردم به خرید دوربین مداربسته، کارخانه ها و کارگاه های پخش کننده دوربین مدار بسته اقدام به تولید دوربین مداربسته هایی با تکنولوژی HDTVI ،HDCVI و AHD کردند. نحوه نصب این نوع دوربین مداربسته ها به این صورت می باشد که از هر دوربین مدار بسته یک کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر DVR به وسیله فیش، وصل می شود. برای تامین برق دوربین های مداربسته از منبع تغذیه استفاده می شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه IP


نصب دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر از نصب سایر انواع دوربین ها می باشد. چون اتصال این دوربین ها به وسیله کابل شبکه انجام می شود. البته برای نصب دوربین مداربسته آی پی هم می توانید به کمک کابل ترکیبی و سوئیچ شبکه ارتباط بین دوربین ها با دستگاه ضبط تصویر NVR را برقرار کنید. همچنین می توانید هر دوربین تحت شبکه را با یک سوئیچ جداگانه به دستگاه NVR متصل کنید. دوربین های تحت شبکه آی پی، کیفیت تصویر بسیار بالایی به شما ارائه می دهند.

آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بی سیم در واقع زیر مجموعه دوربین های مداربسته IP می باشند. همانطور که از نام دوربین مداربسته وایرلس پیداست، برای نصب این دوربین ها احتیاجی به کابل کشی ندارید و فقط به یک ارسال کننده بیسیم و دریافت کننده وایرلس و در وقع یک آداپتور و دستگاه ضبط NVR احتیاج دارید. برای نصب دوربین مداربسته بی سیم شما باید با در نظر گرفتن محدوده آنتن دهی دستگاه ضبط NVR، دوربین مداربسته را در مکان مناسب قرار دهید، آداپتور (منبع تغذیه) دوربین و دستگاه ضبط را متصل کنید و تصویر را بدون استفاده از کابل مشاهده کنید.

در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته را دقیق تر بررسی می کنیم.

اموزش کامل نصب دوربین مداربسته

نکته مهمی که پیش از نصب دوربین مداربسته باید رعایت کنید، تست سالم بودن اقلام نصبی می باشد. بنابراین قبل از نصب دوربین مدار بسته بررسی کنید دستگاه ضبط تصویر، دوربین مداربسته، هارد، کابل، فیش و مانیتور شما سالم باشد و درست کار کند.

راه اندازی دستگاه ضبط تصویر DVR و مانیتور


همانطور که می دانید، برای دیدن تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته احتیاج به دستگاه DVR یا NVR داریم. نحوه کار دستگاه ضبط به اینصورت است که DVR تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مداربسته را دریافت می کند و آن ها را به مانیتور می فرستد. البته با توجه به متفاوت بودن مدل های دستگاه های ضبط تصویر DVR، شما می توانید به تعداد دلخواه و در ظرفیت های متفاوت، هارد دیسک مورد نظر خود را داخل دستگاه نصب کنید. اگر شما نصاب دوربین مداربسته یا مصرف کننده هستید، با خرید پکیج دوربین مداربسته می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین و لوازم جانبی را یک جا خریداری کنید.

مشخص کردن زاویه دوربین و ارتفاع نصب دوربین مداربسته

بهترین زاویه برای نصب دوربین مداربسته وای فای عموما گوشه اتاق هست که دو دیوار و سقف به هم میرسند. همچنین لازم است بررسی کنید که دوربین شما تصویر درب های ورود و خروج اتاق را بگیرد و به منبع برق نزدیک باشد. اگر می خواهید دوربین مداربسته را در محیط خارجی نصب کنید، لازم است به گونه ای این کار را انجام دهید که دوربین شما در دسترس افراد نباشد.

برای نصب دوربین مداربسته روی دیوار، مکان مناسب را مشخص کنید، سپس مکان پیچ های دوربین مداربسته را روی دیوار علامت بزنید و مکان های مشخص شده را با دریل سوراخ کنید. در نهایت دوربین مدار بسته را با پیچ به دیوار متصل کنید و جهت دوربین را تنظیم کنید. همچنین شما می توانید برای تمیزی کار از کم باکس (باکس دوربین مداربسته) استفاده کنید.

تامین برق دوربین مداربسته

شما می توانید به دو شکل، برق دوربین مداربسته خود را تامین کنید. در حالت اول شما میتوانید به وسیله آداپتوری که همراه دوربین ها خریداری شده، برق را به سیستم مداربسته برسانید. یعنی یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مداربسته و سر دیگر را به پریز برق وصل کنید. روش دوم که اصولی تر می باشد به این شکل هست که از یک آداپتور مرکزی استفاده کنید. در این حالت در صورت استاندارد بودن متراژ کابل مصرفی شما، هر دوربین مداربسته، یک آمپر مصرف می کند و در غیر اینصورت 2 آمپر برای هر دوربین احتیاج است. برای مثال با استفاده از آداپتور صنعتی (پاور سوئیچینگ) 10 آمپر می توانید برق 5 عدد دوربین، و با استفاده از آداپتور صنعتی 20 آمپر می توانید برق 10 عدد دوربین مداربسته را تامین کنید.

دوربین مداربسته را به دستگاه ضبط DVR وصل کنید

امکانات محافظتی مداربسته به وسیله کابل BNC به همدیگر وصل می شوند. استفاده از بی ان سی به این شکل می باشد که با چرخاندن پیچ آخر کابل BNC، تجهیزات به ورودی متصل شده، قفل و محکم خواهند شد. در این زمان شما باید یک سمت کابل RG را به پنل DVR و سر دیگر کابل را به دوربین مداربسته متصل کنید.

مالیات بر خدمات مختلف ترکیه

اقتصاد ترکیه به خاطر نداشتن منابع طبیعی زیاد، مدل اقتصادی کشور خود را بر مبنای دریافت tax قرار داده است. tax در این کشور بطور مستقیم و غیر مستقیم از تمامی معاملات، درآمدها و مراودات انجام شده در این کشور گرفته می شود.خواه قصد به خرید موتور در ترکیه و خرید خانه در استانبول کنید یا از سوپرمارکت لوازم خانگی اقدام به خرید کنید و یا خواه درآمدی را در استانبول کسب کنید باید مقداری از درآمد را بصورت تکس به دولت ترکیه بپردازید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا بطور کلی در مورد تمام مسائل مربوط به مالیات در ترکیه بحث کنیم.

ترکیه نیز مانند بقیه کشور از این امر برای کنترل عرضه و تقاضا در بازار و کنترل تورم در کنار تولید درآمد برای مدیریت و توسعه کشور استفاده میکند. برای بیشتر ما ایرانی ها وقتی که به ترکیه و کشورهای اروپایی برای زندگی مهاجرت می کنیم، درک کامل چگونگی روش محاسبه و پرداخت آن کمی بیگانه است.

از آنجائیکه نظارت بر پرداخت مالیات در این کشور بدقت انجام میگیرد و هرگونه تخطی از آن با مجازات و جریمه همراه است،پس قبل از مهاجرت به ترکیه بهتر است از قوانین آن اطلاعات کاملی را بدست آورید.

انواع مالیات در ترکیه

قبل از شروع بهتر است بدانید که در کشور ترکیه مالیات به سه دسته کلی تقسیم می شود:

    مالیات بر دارایی
    مالیات بر هزینه
    مالیات بر درآمد

مالیات بر دارایی در ترکیه (مالیات بر ثروت)

همانطور که نام این نوع از دارایی بر می آید، تمام آنچه که دارایی محسوب می شود را از قبیل ملک، خودرو، کارخانه، ارث و وقف و هرآنچه که بعنوان دارایی و ثروت میدانید را در خود جای میدهد.

مالیات بر املاک در ترکیه

میزان آن از 0.1% تا 0.6% بطور ساده بصورت زیر محاسبه میشود:

    برای زمین های کشاورزی و زمین های دست نخورده برای ساخت و ساز، صفر است.
    زمین و واحد مسکونی 0.1%
    واحد اداری و تجاری 2%

چنانچه در موارد 2 و3، واحد یا زمین در محدوده شهری یعنی در نزدیکی مترو یا شهرداری باشد، میزان آن 2 برابر حساب میشود.

در زمان خرید و فروش ملک در ترکیه، 4.8% از قیمت درج شده در سند باید بعنوان مالیات پرداخت شود. عموماً این رقم بطور مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم شده و پرداخت میگردد، اگر توافق دیگری بین خریدار و فروشنده در مورد میزان و نحوه پرداخت این 4.8% صورت نگرفته باشد.

مالیات بر ارث در ترکیه

در ترکیه میزان آن از 4 تا 30 درصد است که میتوان درخواست داد که در مدت 5 سال و در 2 قسط در هر سال پرداخت شود.

مالیات ماشین در ترکیه

یکی دیگر از انواع مالیات بر دارایی در ترکیه، مالیات ماشین در ترکیه است. هر ماشینی از هر نوعی باید برای آن هرساله در ترکیه پرداخت شود.در ترکیه با نام MTV (اِم تی وی) شناخته میشود که براساس سال تولید ماشین، قدرت و حجم موتور آن حساب میشود. صاحب ماشین میتواند یکجا و یا در 2 نوبت که قسط اول در 1 تا 31 ژانویه و قسط دوم در ماه جولای پرداخت کند.
روش های مختلف پرداخت مالیات ماشین در ترکیه

روش های مختلف و متنوعی برای پرداخت آن در ترکیه وجود دارد:

    پرداخت از دفاتر مالیاتی محلی
    پرداخت از اپلیکیشن اینترنت بانک از قسمت MTV
    پرداخت از بادجه شعب بانکی

معافیت از پرداخت آن در ترکیه شامل موارد زیر می شود:

    دانشجویان در حال تحصیل در ترکیه
    دیپلمات های خارجی در ترکیه
    معامله ماشین بین دو خارجی در ترکیه
    خرید ماشین توسط فرد بازنشسته که در حال گذراندن دوران بازنشستگی خود باشد.
    کارمندان روزنامه های بین المللی
    فوتبالیست های خارجی در لیگ ترکیه




مالیات بر هزینه در ترکیه

نوع دیگری است که بطور غیر مستقیم دریافت میشود. این نوع شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر معاملات بانکی، بیمه و حق تمبر است.

tax بر ارزش افزوده در استانبول به KDV (کا دِ وِ) شناخته میشود و از 1 تا 23 درصد است، ولی اکثر 18 درصد حساب میشود. ارزش افزوده نوعی است که تولید کننده به قیمت نهایی تولیدات خود اضافه می کند و در آخر این مقدار نصیب کشور می شود. اندازه مالیات ارزش افزوده در کشور ترکیه با در نظر گرفتن محصول و خدمات گوناگون متفاوت است. بعنوان مثال در محصولات غذایی چهار تا 8% درصد و در بخش های خدماتی هیجده درصد در نظر گرفته می شود.

معرفی ابزار و لوازم ایمنی و پاکسازی در بیزینس ساختمان سازی و بنایی

جهت شروع هر بیزینسی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر بیزینسی سختی و مشکلاتیا روزهای خوب و بد خود را دارد.پس قطعا هر مشورتی که شما را فقط با راحتی ها و میزان سوددهی یک کار مواجه کرد، قابل اعتنا نمیباشد.
زمانی که مستند به این موضوع دقت کنید، توانایی پلن ریزی سالمی برای آینده مشکلبیزینسخود داشته باشید و ذهنتان را برای روبرو شدن با مشکلات و بحران ها آماده کنید.در این بلاگ قصد داریم تا در مورد بحران ها بیزینس لوازم ساختمانی با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم مشخصا به کار لوازم ساختمانیبپردازیم، باید با مشکلات کار آزاد آشنا شوید.البته که داشتن بیزینس آزاد مزایا زیادی هم دارد اما در این بلاگ قرار است تا به مشکلات پرداخته شود.

اولین معظلیکه شما در یک کار آزاد با آن دست و پنجه نرم میکنید، مدیر بودن است!

شما باید در یک شغل آزاد به عنوان ناخدای کشتی خود به همه امور مدیریت یک بیزینس آشنا باشید.همه امور شامل مواردی مانند خرید جنس، مدیریت مشتری و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسی، تامین سرمایه، چیدمان اجناس و حتی نظافت محل کار میشود.شما به عنوان یک مدیر باید بتوانید هر کدام از این نقش ها را خوب ایفا کنید تا بتوانید بیزینس خودتان را در مسیر رشد ببینید.


مدیریت شغل ابزارفروشی از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نیست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشی مشکلات شما شاید بیشتر هم باشد.به عنوان مثال در یک فروشگاه ابزار فروشی تنوع اجناس بسیار بالا است و شما باید بتوانید در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلی داشته باشید و بتوانید پاسخگوی نیاز مشتری باشید تا علاوه بر مدیر فروشگاه بتوانید در نقش یک فروشنده ابزار فروشی هم موفق باشید.
شاید به نظرتان برسد که اضافه کردن نیروی انسانی بتواند این مشکلات را حل کند.اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا هزینه های حقوق و مزایای نیروی انسانی میتواند جایی در بودجه مالی شما داشته باشد یا نه.

مورد دیگر مدیریت موجودی اجناس مغازه و انبار است.این مورد باید به صورت مداوم بررسی شود تا به اصطلاح جوری جنس مغازه شما با مشکل مواجه نشود.بررسی مداوم موجودی مغازه و انبار و انجام خرید در وقت مناسب، شاید کاری ساده به نظر برسد اما در طولانی مدت میتواند فرسایشی و خسته کننده شود.
اطلاع از قیمت ها هم در صورتی که جدی گرفته نشود میتواند برای شما مشکل ساز شود.این موضوع را با توجه به تنوع و حجم زیاد اجناس یک فروشگاه ابزار فروشی در نظر بگیرید.البته این روزها با استفاده از برچسب ها یا دستگاه های بارکد خوان میتوانید این موضوع را مدیریت کنید.برای تجهیز فروشگاه و انبار ابزارفروشی خودتان میتوانید از تجربیات 12 ساله مجموعه good4p  استفاده نمایید.

خوبی های شغل لوازم ساختمانی

شاید درست باشد که گزینه هایی که در سطرهای قبل گفته شد از بالا و پایین بیزینس لوازم ساختمانی است.اما روبرو شدن با این بالا و پایین ها و ظفت و رفت آنها باعث میشود تا شما به عنوان شخصی که صاحب یک کار فردی است، در تمام زمینه های منیجر، خرید و فروش، مالی، انبارداری و ... به یک فرد با کاربلد تبدیل شوید.
مثلادر مورد فروشندگی، با وجود تنوع فراوان جنس ها، هنوز هم باید اطلاعات فنی هر ابزاری را بدانید تا بتوانید با در نظر گرفتن درخواست خریدار نزدیک
ترین گزینه را در اختیارش قرار دهید.هرچه اطلاعات بالاتری داشته باشید بهتر میتوانید جوابگوی احتیاج خریدار باشید.به این صورت میتوانید رضایت بیشتری برای خریدار ایجاد کنید.
رضایت هر خریدار ارتباط محکمی با افزایش مشتری و در آخر فروش دارد.طرف دیگر افزایش تجربه فنی شما در زمینه جنس ها زمینه سازمیشود در هنگام تهیه کالاها و تهیه هم موفقیت بیشتری داشته باشید.

برای تجهیز فروشگاه خود نیاز به تهیه ابزارهای برقی هم دارید.به عنوان مثال برای خرید اره برقی میتوانید از فروشگاه good4p.com خرید خود را با اطمینان انجام دهید

افزایش تجربه های شما برای مدیریت یک ابزارفروشی میتواند زوایای مثبت دیگری هم برای شما داشته باشید.قطعا متوجه هستید که افزایش فروش نیازمند تامین اجناس بیشتر برای مغازه است.این روند زمینه ساز ایجاد شناخت برای شما در میان عمده فروشان ابزارفروشی است که مزایای خاص خود را برای شما ایجاد میکند.مزایایی مثل پرداخت قسطی، تخفیف ها و هدایا، ...