طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

تجارت الکترونیک و نکات مثبت آن قسمت 1

کسب و کار آنلاین و نکات مثبت آن بخش اول


تعداد زیادی از کشورهای پیشرفته جهان تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح میدهند و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت میباشند . احتمال دارد بسیاری از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت آنلاین اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی میباشد که در باره هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . امکانی که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان برقراری ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  طراحی ارزان سایت  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




روش های تغییر سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت 3

آموزش بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla پارت سوم

گام 6 : حذف برنامه نویسی های اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی ممکن است این کدها به بهینه سازی سایت  ضربه بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را پاک کنید.

گام 7 : فشرده کردن خطوط کدنویسی .در جوملا می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید .

قدم نهایی :  چک کردن : پس از انجام همه کارها وقت چک کردن سرعت سایت است . شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای چک کردن سرعت سایتتان استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - سئو - ساخت سایت - طراحی سایت




یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی بخش 2

فراگیری بالا بردن بارگذاری صفحات سایت های جوملایی پارت دوم

گام سوم : حذف ماژول ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت بارگذاری سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

قدم پنجم :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - طراحی وب سایت - سئو - طراحی سایت




یادگیری افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت اول

فراگیری افزایش سرعت لود وب سایت های جوملایی بخش اول

برای افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های که با joomla سخت شده اند من گام هایی را ایجاد کردم که در پایین آموزش میدم .

گام یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر ما حذف موتولز joomla است .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر بخشی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کاهش حجم تصاویر  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت




موقع کدنویسی وب سایت استفاده از زبان پی اچی پی بهتر است یا asp بخش 3

در هنگام ساخت سایت به کارگیری از زبان پی اچی پی بهینه تر میباشد یا ای اس پی پارت سوم

در حالت کلی میتوان گفت که وب سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات حفاظتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از نظر حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی قوی تر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

بعضی از افرادی که کار تدریس بهینه سازی وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل php میباشد ، سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از مزایای بهتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ضعیف بودن asp نمیباشد . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

آموزش شبکه - بهینه سازی سایت - بهینه سازی سایت -
طراحی سایت - طراحی سایت