طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

مزایا مالی پلی کربنات و کارکردهای آن در دکوریشن درونی

منافع مالی پلی کربنات و استفاده های آن در دکور داخلی

از جمله سود های پوشش پلی کربنات به جای کریستال قیمت مناسب تر و همچنین جرم سبک تر آن می‌باشد. و نیز ایستادگی بالای آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

استفاده از قالب سایت به گونه مناسب بخش دوم

این مطلب بدست وب سایت طراحی سایت اراک گردآوری شده است.

ساخت تمپلیت تارنمای به شکل بهینه بخش دو

ساخت تم Responsive

یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی تمپلیت مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از با ارزش ترین روش های ساخت template استفاده از قطعه کدهای html و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها میباشد و template که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در تم نیز برای صاحبان پایگاه بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندتم مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

عدم استفاده از ادوب فلش در تمپلیت

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده ادوب فلش بالا بودن حجم فلش میباشد. هنگامی که حجم تارنمای شما بالا برود قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی ادوب فلش سایت شما را تبلیغاتی میکند زیرا تصور اکثر کاربران از فایل های flash ، تبلیغات است.

این محتوای بدست پایگاه طراحی سایت تولید شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ساخت تمپلیت تارنمای به شکل سبک پارت اول

این مقاله توسط وبسایت ساختن سایت گردآوری شده است.

ساخت تم وب سایت به گونه مناسب قسمت یک

یکی از اصلی ترین بخش های طراحی تارنمای مبحث طراحی تمپلیت میباشد . بسیاری از مالکان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند template وب سایت تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت شود که توانایی جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، عموما مالکان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ایجاد تمپلیت توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  template سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اساسی ترین نکات برای طراحی تمپلیت یک وب سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی پایگاه ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک ساخت تمپلیت است ، تمپلیت سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران پایگاه ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از مواقع شاهد ساخت پایگاه هایی هستیم که از نظر تم اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک template را نباید فراموش کرد .

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

باد گرفتن ایجاد و منظم نمودن یک نت ورک خانگی کوچک

آموزش برقراری و تنظیم یک شبکه LAN معمولی

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

مطلب صفحه اصلی و جلوگیری از متن کپی

این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است.

تکست home page و پرهیز از محتوای تکراری


مطلب پیج اصلی پایگاه شما بسیار پر اهمیت میباشد . این متن home page ترین متا تگی است که درون سایت شما ثبت میشود. هرچه قدر محتوای صفحه اول وب سایت قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید متن صفحه اصلی وب سایت خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین متن پیج اصلی تارنما را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای صفحه اصلی پایگاه از مهمترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت خوبی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید مخصوصا برای عنوان مطلب خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای بدست مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان