طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

منطقه ای معلق در آب های آزاد


سرزمینی شناور در دریا

ارباب دریای ناحیه ی کارائیب. این لقبی است که به بوت اوسیس - بزرگ‌ترین بوت گردشگری

جهان داده اند. این لقب، پیش از این به کشتی آلوره گفته می شد؛ کشتی‌ای که ازطریق همین

 کمپانی تولید کننده اوسیس، یعنی‌رویال کارائیب تولید شده بود و اینک به اسم خواهر دوقلوی اوسیس درذهن ها می اید.

 
اوسیس پهناور‌ترین و گران‌ترین کشتی تفریحی اقیانوس گردی می باشد که تا به حال در دنیا تولید شده است.

این کشتی، 5 حجم بزرگ‌تر از کشتی تایتانیک ارست و یک و نیم میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

این کشتی اولین سفر خود را از اول دسامبر 2009 از فلوریدا به سمت هائیتی آغاز کرد و در آوریل 2010 به مقصد رسید. اوسیس در این مسیر توقف‌های کوتاهی در جزایر سنت توماس،

سنت مارتین و باهاماس در دریای کارائیب داشت. گنجایش این کشتی 3630 مسافر و 2100 نفر خدمه است. البته این ظرفیت قرار است با اضافه کردن چندین سوئیت به این کشتی

تا اواسط سال 2011 به 6200 مسافر و خدمه افزایش یابد. یکی از حامیان مالی ساخت این کشتی کمپانی دریم ورکز بود و به همین خاطر از شخصیت‌های کارتونی این کمپانی، مانند

شرک و پرنس فیونا برای تزئینات پارک و همچنین تبلیغات استفاده شده است. نرخ بلیت برای هر نفر 1104 دلار است که البته برای استفاده از هر کدام از امکانات داخل کشتی باید پولی جداگانه پرداخت شود.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

کشتی اوسیس شامل شش موتور بزرگ 16 سیلندر می‌شود که هر کدام نیرویی برابر با 18 هزار کیلووات تولید می‌کند و این نیرو، برای حرکت دادن کشتی استفاده می‌شود. همچنین

سه موتور کوچک‌تر انرژی 97 هزار واتی برای تامین برق کشتی تولید می‌کنند. تمام وسایل بازی پارک و بدنه اصلی استخر از 21 لایه استیل ساخته شده است تا در برابر زنگ‌زدگی و

پوسیدگی مقاومت داشته باشد. سرعت این کشتی 37 کیلومتر در ساعت است که نسبت به بزرگی و وزن آن، سرعتی بالا محسوب می‌شود.

 

 

 

دستگاه بازسازی تلویزیون و تعمیر برد و آی سی تلوزیون lG

وسیله ی بازسازی ال سی دی و تعمیر برد و آی سی ال سی دی samsung

خرابی در ناحیه پاور ال سی دی که این خرابی در چند بخش است که در زیر به این ایراد ها نگاهی

شده است.بیشتر خازن های قسمت پاور ال سی دی بعد از چند ماه و چند خراب خواهدشد

که برای تعمیر می بایست خازن فرسوده پاور ال سی دی تعویض گردد.
در جاهایی ترانزیستور های

 قسمت پاور مشکل دار می گردد که برای بازسازی باید ترانزیستور ها عوض گردند

برخی از پاور ها اس تی آر تعبیه که ممکن است این قطعه در بازار موجود نباشد در این صورت برد پاور تعویض می شود. دستگاه تعمیر برد تلویزیون در موارد کمی برای تعمیر ال سی دی باید برد پاور ال سی دی تعویض شد.
تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
تلویزیون صدا ندارد
خرابی صدای تلویزیون مربوط به برد مین و بلندگو می باشد و احتمال خرابی بلندگو در تلویزیون های ال ای دی خیلی کم کست و بیشتر به برد مین مربوط می شود و در بعضی مواقع برد











 تلویزیون قابل تعمیر نمی باشد و باید برد تعویض شود. در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ احتمال خرابی بلندگو هست چون در طولانی مدت بلندگو خراب می شود.
پاک شدن برنامه
پاک شدن برنامه مین برد ال سی دی که به دلیل زدن فلش ویروس وارد سیستم می شود و برنامه ال سی دی را خراب می کند. برای تعمیر ال سی دی های که برنامه آنها پاک شده است

 باید ای سی حافضه ال سی دی دوباره برنامه ریزی شود.یکی دیگر از عیب های تلویزیون ال سی دی خرابی برد مین ال سی دی است که ای سی کنترل کننده برد ال سی دی(CPU)

خراب می شود و برد ال سی دی دیگر قابل تعمیر نمی باشد .برای تعمیر ال سی دی  باید برد مین ال سی دی تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی زیاد می شود.
یکی از شایع تریین عیب های تلویزیون های ال سی دی شکستن پنل تلویزیون است که برای تعمیر LCD باید پنل تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی تقریبا هشتاد درصد قیمت

تلویزیون می شود.افتادن خط روی پنل ال سی دی جز موارد خرابی پنل ال سی دی است که قابل تعمیر نمی باشد و برای تعمیر تلویزیون ال سی دی باید پنل تعویض گردد.
در بیشتر موارد تعمیر ال سی

دی در منزل و یا محل کار شما انجام می شود .در موارد اندکی مثلا برای تعویض برد تعمیر تلویزیون ال سی دی در منزل امکان پذیر نیست و باید در شرکت انجام شود .

ولی در ۹۰ در صد موارد، پشتیبان سرویس تعمیر تلویزیون ال سی دی منزل یا محل کار شما انجام می دهد.

برای انجام طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خوبتر می باشد یا ای اس پی؟

برای انجام طراحی وب سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php خوبتر است یااینکه asp ؟

برای انجام طراحی وب سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی پی اچ پی بهتر است یااینکه ای اس پی؟


این دو روش زبان برنامه نویسی تحت وب ، رایج ترین زبان ها برای انجام ساخت سایت های داینامیک میباشند.

از دید کارایی میتوان بیان کرد که هر جفت یک کارایی داشته و تفاوت آنها در نوع تعریف

 کدهای آنها میباشد.

بسیاری از افراد که اطلاع چندانی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این زبان ها بهتر میباشد. در واقع این سوال گاها موجب میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید ، و به این دلیل که اکثر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند. در این مقاله قصد داریم که مقایسه ای مختصر و مفید بین این دو زبان برنامه نویسی داشته باشیم.

کارایی asp و php :

از نظر کارایی هر دو زبان یکسان میباشند به همین دلیل شما هر نوع وب سایتی را که بخواهید میتوانید با هر دو زبان مورد اشاره به طور کامل طراحی کنید. در واقع هیچ وب سایتی وجود ندارد که آن را تنها بتوان با یکی از این دو زبان برنامه نویسی کرد.

asp ارزان تر است یا php ؟

با توجه به اینکه asp را کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میکند ، برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا میباشند. اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در هاست ویندوز و یا لینوکس اجرا نمود. به دلیل گران تر بودن هاست ویندوز و متعلقات آن نسبت به هاست لینوکس ، و با در نظر گرفتن این مسئله که asp تنها بر روی هاست ویندوز قابل اجراست میتوان گفت که هزینه استفاده از php کمتر میباشد.

عمومیت این دو زبان

پی اچ پی یک زبان لایه باز است به همین دلیل در قیاس با asp از عمومیت بیشتری برخودار است. شاید میتوان گفت که برای زبان برنامه نویسی php اسکریپت ها و کدهای بیشتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای طراحی یک سایت احتیاج دارد به زبان پی اچ پی از قبل وجود دارند. همچنین میتوان از سیستم های مدیریت محتوا که به زبان php میباشند نام برد.





یادگیری ثبت وب سایت در مرورگر گوگل مپ

 آموزش نصب سایت در مرورگر گوگل مپ


برای نصب محل مورد نظرتان درمرورگر گوگل مپ بهتر می باشد یک اکانت جیمیل دارا باشید و در آن لاگین باشید بعد وارد گوگل مپ به این آدرس واردشوید

اگر دفتر دانشگاه، پارک و خلاصه مکانی را می‌شناسید که دوست دارید نام آن را به map‌های آن لاین گوگل (Google Map) و کلا به تمام نقشه‌های GPSها بیافزایید، این نوشته را بخوانید.
ازجمله از موارد کاربرد این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

آموزش نصب وب سایت در مرورگر گوگل مپ

 یادگیری نصب سایت در جست وجو گر گوگل مپ


برای نصب محل مورد نظرتان درمرورگر گوگل مپ بهتر می باشد یک اکانت جیمیل داشته باشید و در آن لاگین باشید سپس وارد google map به این آدرس واردشوید

اگر مؤسسه دانشگاه، پارک و درمجموع جایی را می‌شناسید که مایلید اسم آن را به نقشه‌های اینترنتی گوگل (Google Map) و کلا به تمام نقشه‌های GPSها بیافزایید، این نوشته را دنبال کنید.
یکی از موارد استفاده این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .