طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

فو ق العاده ترین آتلیه عروس های ایرانی

عنوان: مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آرایشگاه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در واقع در برابر کلمه پیرایش قرار دارد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.هرچند هردو در درعموم مردم در قالب زیبا شدن ظاهر می باشد.در دنیای امروز که آراستگی به عنوان اصل اول روابط اجتماعی شناخته میشود به راحتی نمی توان از بحث آرایش و پیرایش گذر کرد.مجموعه عملیات آرایش و پیراش به کارهای گفته می شود که باعث تغییر و زیباتر شدن مو و صورت فرد می شود.البته در ایران آرایش را برای زنان و لغت پیرایش را بیشتر برای مردان استفاده می کنند.آرایش کردن از زمان های دور در میان مردم باب بوده است.

این موضوع امری طبیعی به نظر می رسد, زیرا میل به زیباتر شدن در همه انسان ها در همه دوران ها وجود داشته است و دارد.البته در زمان های مختلف و در قوم ها و فرهنگ های مختلف فاکتور های زیبایی بسیار متفاوت بوده است اما هدف افراد با هر فرهنگ و سبکی زیباتر شدن بوده است.در دنیای امروز نیز آرایش در فرهنگ ها و قوم های مختلف متفاوت است.البته این تفاوت نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است و بعضا سبک های ترکیبی از دو فرهنگ مختلف با هم ترکیب میشوند و مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.یکی از اتفاقات دنیای مدرن گذشتن از مرزها و محدودیت های گذشته است.که در زمینه مد و زیبایی این موضوع را می توان به وضوح مشاهده کرد.

هنگامی که صحبت از آرایش می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت بانوان جلب می شود.مطمئنا شما نیز این موضوع را تایید میکنید که همه خانم ها از تغییر در لباس, آرایش مو, آرایش صورت و در کل مد لذت میبرند.زن ها بر خلاف مردها برای پوشش و ضاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند و زمان بیشتری را برای زیباتر شدن صرف میکنند.این موضوع یعنی علاقه به زیبایی در زنان به صورت فطری و باطنی از ابتدای بشریت وجود داشته است.پس آرایش در زنان بسیار مهمتر و ملموس از مردان است.حال اگر برای خانم ها پای مهمانی و عروسی در میان باشد موضوع حساس تر می شود.مهمانی یا مراسم عروسی که به آن دعوت می شوید هیچوقت به اندازه مراسم عروسی خودتان خاص و مهم نمی شود.مطمئنا زیباترین عروس بودن, برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.پس سعی کنید تا در این شب در مقابل چشم دیگران بهترین باشید.موضوع مهم دیگر این است که هر عروسی در روز عروسی اش، بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود جلوی لنزهای دوربین های عکاسی قرار می گیرد. بهتر است برای هر چه بهتر به نظر رسیدن در مقابل دوربین ها، تمام تلاش خود را بکنید.مسئله چطور دیده شدن از لنز دوربین ها را دست کم نگیرید زیرا اهمیت آن را در آینده و بعد از دیدن عکسها و فیلمهای عروسیتان متوجه خواهید شد.پس سعی کنید برای شب عروسی بهترین انتخاب ها را برای لباس عروس, آرایش عروس, دسته گل و ... داشته باشید تا بهترین شب را تجربه کنید و در آینده نیز از خاطرات و تصاویر آن لذت ببرید.در ادامه نکاتی را برای آرایش شب عروسی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم کمکی به بهترین بودن شما در شب عروسی تان کرده باشیم. 
نکات تاثیر گذار در آرایش عروس و معیار های انتخاب آرایشگاه عروس

با آرایش خوب و زیبا آشنا باشید

هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می داند که باید چشم های درشت و برجسته را با سایه های تیره آرایش کند تا برجستگی چشم ها کمتر شود. این روزها گریمور های با سلیقه برای آرایش بخش پایینی چشم از خط چشم استفاده نمی کنند و به جای آن چشم را با سایه های سیاه یا دودی آرایش می کنند تا چشم های عروس آرایش شیک و امروزی تری داشته باشد.فردی که چشم های ریز دارد باید برای آرایش چشم های او از سایه های روشن استفاده شود و بهتر است سایه ها به هم متصل نباشند تا چشم ها بازتر به نظر بیایند. در مورد افرادی که چشم های درشت دارند هم استفاده از سایه های تیره برجستگی چشم ها را کاهش می دهد.

رنگ پوست, برنزه یا طبیعی؟

امروزه بسیاری از عروس های ایرانی دوست دارند در روز عروسی پوستی برنزه یا طلایی داشته باشند ، توصیه ی ما به این دسته از عزیزانی که پوست سفیدی دارند این است که این کار را انجام ندهند تا هم در روز عروسی شان طبیعی باشند وهم در آن روز پوستی سرخ ، ورم کرده ، کک و مک زده و تاول زده نداشته باشند. ضمنا یادآوری می کنم که داشتن پوست سفید در نژاد ایرانی یک موهبت به شمار می آید که باید قدرش را بدانید . هم چنین عروس خانم های گندمی یا سبزه که دوست دارند کمی پوست شان را خوش آب و رنگ تر کنند باید بدانند پوست کسانی که حمام رنگ می گیرند درروز عروسی به لباس عروس رنگ خواهد داد . پس حداقل یک هفته قبل از عروسی اقدام به این کار بکنید تا رنگ پوست تان تثبیت شود . ضمنا یادتان باشد که برای آفتاب گرفتن نیز باید حداقل از سه الی چهار هفته قبل اقدام کنید تا برای روز عروسی دچار آفتاب زدگی و سوختگی نشوید . به خاطر داشته باشید که برنزگی بیش از حد بد است و این که پوست عروس مثل لبو سرخ یا مثل شب سیاه رنگ باشد اصلا زیبایی ندارد.

مراقبت از پوست قبل از عروسی

اگر لباس‌ عروسی‌تان قرار است بدون آستین یا پشت باز باشد، بهتر است از همین حالا رفتن به استخر سرباز را فراموش کنید و حتی در خانه هم ضدآفتابی با spf مناسب روی پوستتان بمالید. پوست صورتتان را فراموش نکنید چون پوشاندن تیرگی‌هایی که در اثر نور آفتاب به وجود آمده، آنقدرها هم کار راحتی نیست.8 ساعت در شبانه روز بخوابید. کم‌خوابی پوستتان را خراب می‌کند، زیر چشم‌هایتان دو حلقه تیره رنگ می‌اندازد و باعث کاهش حافظه می‌شود. اگر برنامه‌ریزی برای عروسی خسته تان کرده و چیزی نمانده که از پا دربیایید، شاید بد نباشد چند جلسه ماساژتراپی را امتحان کنید. درضمن قرارتان با متخصص پوست را از یاد نبرید.اصلا سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید. اگر دستورالعمل ماه‌های قبل را رعایت کرده باشید،امروز پوستتان شاداب و درخشان است و هیچ لک یا جوشی روی آن دیده نمی‌شود. به صورت متناوب (تند، کند، تند) ورزش کنید تا بیشتر انرژی بسوزانید و سریع‌تر روی فرم بیایید.اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما مخصوصا در گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهای جمع و رو به بالا علاقه مندید و این مدل مو به شما می آید یه یاد داشته باشید در این مدل شما باید طوری از تور و تاج تان استفاده کنید که مدل موی بسته شما به خوبی جلوه کند و نیز گوشواره و گوش تان پوشیده نشود . پس با آرایشگرتان چند نمونه تور تست کنید و زیباترین تور روی سرتان استفاده کنید .البته مدل موی باز برای عروس هایی که گردن باریک و استخوانی دارند زیبا تر است و با کمی حالت دادن به موها بهترین مدل مو در تالار عروسی تان خواهید داشت . البته اگر مدل موی باز انتخاب کردید با بابلیس و بیگودی طرح زیبایی برای موهای خود ایجاد کنید و نیز تافت و اسپری حالت دهنده  استفاده کنید تا موهای تان تا پایان مراسم در تالار عروسی ثابت بماند .برای کسانی که موهای بلند دارند مدل موهای شینیون شده پیشنهاد می شود و اگر موهای شما به اندازه کافی بلند نیست می توانید از موهای اضافی (اکستنشن) استفاده کنید . همچنین از مدل موهای جمع و رو به بالا استفاده کنید چرا که این مدل مو یکی از راحت ترین مدل موها برای شینیون سر عروس است.هر تغییری که می خواهید در مو بدهید مثل کوتاهی، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، باید از قبل به فکر باشید. کوتاهی و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را باید حد اقل یک ماه قبل انجام بدهید.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.موهایتان را روز قبل از عروسی بشویید، نه صبح روز عروسی، موهای تازه شسته شده خوب مدل نمی گیرند و تارهای کوتاه تر در هوا معلق می شوند.
نکات مهم انتخاب آرایشگاه عروس

سبک آرایشتان را از قبل مشخص کنید

در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کار آرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.

قیمت‌ آرایشگاه ها را مقایسه کنید

در مورد آرایش عروسی نرخ ثابتی وجود ندارد. قیمت رزرو آرایشگاه عروس در نقاط مختلف شهر متفاوت است. آرایشگاه‌های معروف و اسم و رسم‌دار شمال شهر برای آرایش کامل عروس (شامل خدمات آرایش صورت، مو،ناخن و پاک‌سازی پوست) در حدود دو و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و این مبلغ درکنار اجاره تاج و تور، رنگ مو یا مش و اپیلاسیون گاهی به 3 میلیون تومان هم می‌رسد. گذشته از این ارقام نجومی، با مبلغی کمتر از اینها هم آرایشگاه عروس پیدا می‌شود. در برخی از آرایشگاه‌های معروف ، حدود قیمت یک و نیم تا دو میلیون است. اگر این مبلغ‌ها باز هم برای‌تان گران است به سراغ آرایشگران گمنام‌تری بروید که کارشان خوب است اما هنوز شناخته شده نیستند. در بین این آرایشگران قیمت پکیج کامل آرایش عروس از 800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است. کمتر از این هم می‌توانید آرایشگاه عروس پیدا کنید اما بر روی حرفه‌ای بودن آرایشگر خیلی حساب نکنید.

آلبوم ها و عروس های آماده را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم‌ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم‌ها چه ساعتی آماده می‌شوند؟ در یکی از همان روزها به همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم‌ها را با عروس‌های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل‌های آلبوم از دخترخانم‌های زیبا و خوش‌چهره استفاده می‌شود و لباس و جواهرات گران‌قیمت هم در بهتر شدن عکس‌ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم‌ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس‌ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی‌دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس‌های آماده شده همان آرایشگر را می‌بینید، توی ذوق‌تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی‌های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

تست گریم قبل از عروسی

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

آرایشگاه نزدیکی را درنظر بگیرید

بهتر است آرایشگاه عروس شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله‌های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان‌تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیرمنتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی‌های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه‌های را به هم می‌زند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می‌شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

مسافرت به کوالالامپور و دیدن دیدنی های شهر شهر دبی

عنوان : نکته هایی برای مسافرت به کوالالامپور و انتخاب بهترین مسافرخانه در دبی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل موون پیک دیرا از جمله هتل های ۵ ستاره و معروف در دبی می باشد که در۵ دقیقه ای ایستگاه مترو Al Siddique واقع شده است . بنا به درخواست میهمانان و گردشگران ، حمل و نقل فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی دبی که تنها ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد، امکان پذیر می باشد. همچنین مرکز تجارت جهانی و دبی مال هم در نزدیکی هتل هستند و فقط ۲۰ دقیقه با هتل موون پیک دیرا فاصله دارند.

 هتل موون پیک دیرا دارای ۲۱۶ اتاق ۱ تخت، اتاق ۲ تخت، اتاق ۳ تخت، شاه نشین ، اتاق های خانوادگی ، سوئیت مخصوص تازه عروس می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های با رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند و مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، دستگاه Dvd Player، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار، می باشند.

این هتل دارای سرویس گشت شهری به ساحل و مراکز خرید هم می باشد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. یک صرافی جهت تهیه ارز در هتل موون پیک دیرا وجود دارد.همچنین این هتل ۵ ستاره دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

هتل موون پیک دیرا دبی

۶ دلیل برای اقامت در هتل موون پیک

۱. قیمت مناسب: می توانید از طریق آژانس سپید گشت با ارزان ترین قیمت در این هتل اتاق رزرو کنید.

۲. امکان رزرو آنلاین اتاق

۳. رزرواسیون امن آنلاین، اطلاعات شخصی شما محفوظ خواهد بود.

۴. کارکنان چند زبانه: کارکنان این هتل به زبان های روسی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند.

۵. تایید شده از طرف گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته اند.

۶. انواع مختلفی از اتاق ها برای اقامت

هتل موون پیک دیرا دبی

امکانات هتل موون پیک دبی

استخر در فضای باز، تراس

فعالیت های تفریحی: زمین گلف، باشگاه ورزشی، ماساژ، ساحل خصوصی

هتل موون پیک دیرا دبی

غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی ویژه افراد رژیمی

اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل، هزینه استفاده از اینترنت بی سیم در اتاق های هتل درهر ساعت ۲۹درهم می باشد. هزینه استفاده از اینترنت بی سیم در اتاق ها در ۲۴ ساعت ۹۹ درهم می باشد.

پارکینگ: استفاده از پارکینگ این هتل برای میهمانان رایگان می باشد.

خدمات: سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، پرستار بچه، مرکز تجاری، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، کرایه اتومبیل، فروشگاه

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به ایتالیا, مهاجرت به نروژ, مهاجرت به هلند, مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به ترکیه,

گونه های خاص با عمل پروتز گونه

 عنوان: ترفندهای رسیدگی به پوست صورت

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.



گونه تاثیر زیادی در زیبایی هر فردی دارد و گونه های برجسته با عمل زیبایی پروتز گونه حاصل میشود.

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن می‌افتد و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. نتیجه این تغییرات افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌ها و چین‌هایی در قسمت لب و بینی (خط کشیده شده از گوشه بینی تا گوشه دهان) است. بنابراین یکی از مسائلی که در زمان جوان‌سازی صورت به آن توجه ویژه‌ای مبذول می‌شود، جبران حجم از دست رفته گونه است. حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و از انحناهای طبیعی گونه‌های پر که  به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن و کاشت گونه در از بین رفتن پف زیر چشم مؤثر است.در تزریق ژل و چربی در گونه، عمل به صورت سرپایی صورت می گیرد، علاوه بر این به دلیل دائمی نبودن اثر آن، حتی در صورت تزریق در محل اشتباه نیز مشکلی برای بیمار پیش نمی آید و بدن مواد تزریقی (ژل و چربی) را پس از مدتی جذب خواهد کرد، اما در مواردی که جراحی پروتز گونه انجام می شود، بیمار در معرض خطر تمام عوارض جراحی از قبیل عفونت، درست قرار نگرفتن پروتز و... می باشد.

عمل تزریق ژل و چربی در گونه شامل مراحل زیر می‌شود:

    ارزیابی صورت و علامت‌گذاری: در صورت تمایل بیمار برای استفاده از تزریق ژل در گونه و یا تزریق چربی در گونه، متخصص پوست و پرستار مجربش، شکل صورت و رنگدانه های پوست را ارزیابی می‌کند و ناحیه‌هایی از صورت را که قرار است بالا برده شوند بررسی می‌کند. نقاط حساس و مهم صورت به عنوان محل‌های مناسب تزریق علامت‌گذاری می‌شود؛ ضمناً از محل‌های مورد نظر عکس گرفته می‌شود.
    تمیز کردن محل تزریق و بی حسی: محل‌های تزریق ژل و چربی با مواد آنتی باکتریال شسته می‌شود. درد محل تزریق را می‌توان با استفاده از خنک کردن پوست، پماد بی‌حسی برای بی‌حس کردن پوست یا تزریق موضعی داروی بی‌حسی کاهش داد. بیمار این تزریق‌ها را، با توجه به بدون درد بودنشان، معمولاً به خوبی تحمل می‌کند.
    تزریق: تزریق ژل و چربی هر نقطه معمولاً تنها چند ثانیه طول می‌کشد. پس از کامل شدن فرایند تزریق، ماساژ دادن و ارزیابی نتیجه در صورت لزوم پر کننده بیشتر تزریق می‌شود. کل این فرایند، بسته به ناحیه‌ تحت درمان، حداقل ?? دقیقه و حداکثر یک ساعت طول می‌کشد.
    پاکسازی و بهبود: پس از رضایت‌بخش بودن نتیجه، تمام علامت‌ها پاک می‌شود. کمپرس سرد برای کاهش تورم و تسکین ناراحتی به بیمار داده می‌شود. هر چند ممکن است ناحیه به مدت یک تا دو روز اندکی حساس باشد، اما معمولاً آن‌قدر دردناک نیست که نیاز به مصرف مسکن داشته باشد. 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون منحصربه فرد و ویژه

عنوان: مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون بسیار زیبا

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.

 امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. 
بی شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :
دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچ دکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

جلوگیری از عصبانیت در هنگام رانندگی

عنوان: چطور پشت فرمان عصبانی نشویم؟

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

 اینکه آیا من آدم عجیبی هستم یا نه، کاملا مشخص است. طبق نتایج تمام مطالعات انجام شده، زنان بیشتر از مردان گریه می‌کنند. همیشه همینطور بوده است. پژوهش انجام شده توسط ویلیام فرِی، روانشناس، در سال 1982 نشان داد که زنان به طور متوسط ماهانه 5.3 مرتبه گریه می‌کنند. این در حالی است که مردان تنها 1.3 مرتبه در ماه گریه می‌کنند. از طرف دیگر، گریه زنان بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد، اما گریه مردان بین 2 تا 3 دقیقه.گریه‌های یک مرد بالغ! آیا عجیب است که من به عنوان یک مرد بالغ زیاد گریه می‌کنم؟ از خیلی وقت پیش به دنبال پاسخ این سوال بودم تا اینکه با تصمیم گرفتم به آن در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» در «بی‌بی‌سی رادیو فور» بپردازم.
 
من و همکارم، حنا، چند وقتی را صرف مباحث علمی مرتبط با گریه کرده بودیم: اگر مردها کمتر گریه می‌کنند، دلیل آن چیست؟ فواید اشک ریختن چیست؟ یا یک پله فراتر برویم، اصلا چرا گریه می‌کنیم؟
 
محققان هنوز نمی‌دانند چرا گریه می‌کنیم
 وقتی صحبتی از گریه مطرح می‌شود، باید نامی هم از روانشناس هلندی «آد وینگرهوت،» پژوهشگر دانشگاه تیلبرگ، آورد. او از جمله محققینی است که «اشک ریختن» را همواره دنبال کرده و نتایج مطالعاتش نیز نشان می‌دهد که دوگانگی جنسیتی در این زمینه وجود دارد. او البته اشاره می‌کند که همه چیز از دوران کودکی شروع می‌شود.
 
در دوران نوزادی کنش گریه کردن یک فعالیت همه گیر و برابر است، زیرا تمام نوزادان فارغ از جنسیت گریه می‌کنند. روانشناس تکامل‌گرا بر این باورند که گریه کردن در نوزادان نوعی اعلام آوایی برای نیاز به حضور پدر و مادر در کنار کودک است. فکر می‌کنم همه پدر و مادرها این مسئله را قبول دارند.
 
تفاوت‌های جنسیتی و نقش ثروت
گفتیم که همه چیز از نوزادی شروع می‌شود، اما وقتی از دوران نوزادی به سن بلوغ می‌رسیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که در آینده منجر به بروز «تفاوت‌های جنسیتی» می‌شود؟
 
از طرف دیگر عوامل فرهنگی نیز دخیل هستند. نتایج برخی پژوهش‌ها به طور ضمنی نشان می‌دهند که گریه کردن در فرهنگ‌هایی که این کنش از نظر اجتماعی پسندیده‌تر است، بیشتر رخ می‌دهد. وینگرهوت نیز به این نتیجه دست یافت که گریه در کشورهای ثروتمند بیشتر رایج است، چرا که کامیابی اقتصادی فضای بیشتری را برای ابراز احساسات به ما داده و این مسئله باعث می‌شود افراد بالغ چون کودکان اشک بریزند.
 
عاملی به نام "تستسترون"
از نظر او، میزان پسندیده بودن گریه کردن از نگاه جامعه تنها عامل محدود کننده گریه میان مردان نیست و تستسترون نیز نقشی اساسی دارد. در پژوهش وینگرهوت بر روی چند بیمار مبتلا به سرطان پروستات که از داروهای کاهنده سطح تستسترون مصرف می‌کردند، مشخص شد که این بیماران بیشتر از میانگین گریه می‌کنند. البته شاید شما بگویید چون این افراد سرطان دارند، بیشتر گریه می‌کنند!
 
برگردیم به دنیای فیلم... در فیلم ترمیناتور 2، صحنه‌ای وجود دارد که آرنولد شوآرزنگر رو به کودک (که همه اطرافیانش را از دست داده) می‌کند و با لحنی ربات مانند از او می‌پرسد: چرا گریه می‌کنی؟
 
پاسخ این است: هیچ کس نمی‌داند.
 انسان‌ها تنها موجوداتی هستند که به دلایل احساسی گریه می‌کنند. البته پیشتر گفته شده بود که فیل‌ها نیز هنگام از دست دادن عزیزانشان اشک می‌ریزند، اما این ادعا در اندازه همان فرضیه باقی ماند. موضوع گریه کردن انسان‌ها به طرز عجیبی در دست پژوهش بوده است.زنان بیشتر از مردان گریه می‌کنند
 
اشتراک "درد، ناراحتی و شادی"
ما نمی‌دانیم که چرا حین متحمل شدن یک درد فیزیکی گریه می‌کنیم. نمی‌دانیم چرا هنگام ترومای احساسی گریه می‌کنیم. ما حتی وقتی خیلی شاد هستیم هم گریه می‌کنیم!
 
بنابراین شاید بتوانیم بگوییم که ما یک جانور اجتماعی هستیم. همین نکته‌ای که گفتیم خود یکی از نشانه‌ها آن است. شاید ما از گریه کردن برای بیان حالات عمیق روانی استفاده می‌کنیم، اما این گفته فقط در حد یک ادعا است.
 
کاتارسیس؛ احتمال دیگر!
یکی احتمال دیگر کاتارسیس یا همان تخلیه هیجانی است. وینگرهوت در یکی از آخرین مطالعات خود به بررسی گفته رایج مردم پرداخت که «گریه کردن آدم را سبک می‌کند.»
 
او در سال 2015 از شرکت کنندگان در تحقیق خود خواست تا حالت احساسی‌شان را قبل و بعد از دو فیلم «اشک درآور» را بگویند: فیلم "زندگی زیباست" که برنده اسکار شد و فیلم احساسی "هاچی: داستان یک سگ." سپس از شرکت کنندگان خواسته شد تا همان فرمی که قبل از مشاهده فیلم پر کرده بودند را به ترتیب 20 دقیقه و 2 ساعت پس از تماشای فیلم مجدد پر کنند.
 
نتایج پژوهش کاملا آشکار بود: افرادی که گریه نکرده بودند، هیچ تغییری را نشان ندادند. از طرف دیگر، ماجرا در کسانی که اشک ریخته بودند کاملا متفاوت شده بود. نتایج این پژوهش احتمال وجود اثر کاتارسیس را تایید می‌کند. انگار مردم واقعا پس از گریه کردن، حالشان بهتر می‌شود!
 
در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» هم ما خواستیم تا کمی آزمایش انجام دهیم و همان پژوهش فیلم را بر روی سوالات شنوندگان پیاده کنیم.  حنا از اینکه به اسم یک کار علمی مرا به تحمل تجارب دردناک محکوم می‌کرد، لذت می‌برد: من در اتوبان پشت ترافیک سنگینی گیر کرده بودم، از حال رفته بودم و کمرم را هم موم انداخته بودم! البته هیچ یک از این موارد به دردناکی فیلم "هاچی: داستان یک سگ" نبود و نمی‌توانست مرا به گریه بیندازد.
 
نظرم من این است: هاچی سگی بود که به دست ریچارد گری بزرگ شده بود. ریچارد می‌میرد. هاچی ناراحت است. پایان. ممکن است برخی فکر کنند که ریچارد از فیلمنامه‌نویس عاجزانه درخواست کرده تا چنین شود! من سر فیلم هاچی اصلا اشک نریختم؛ حتی حالم هم بهتر نشد و این رویه با نتایج فیلم وینگرهوت همبستگی دارد. شاید من باید دریچه‌های سد چشمانم را باز می‌گذاشتم.   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.