طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

سر فصل و متن مجانی شفای 21 روزه و 7 مهارت انرژی درمانی از فاصله دور به شکل فوری

با این حال به دلایل مختلف فرهنگی، تربیتی، روانی و شرایط کشور ما قادر نیستند به آرامش و زندگی دلخواه خود برسند. تلاش های بسیاری انجام می دهند و راه های مختلفی را تجربه می کنند با این حال پیشرفت خاصی در زندگی آنها رخ نمی دهد. دردهای جسمی و روانی فراوانی را تجربه می کنند ولی قادر به حل مشکلات نیستند. به پزشکان مختلفی مراجعه می کنند اما در نهایت همان مشکلات به شکل دیگری در جسم و ذهن آنها وجود دارد. دوره ۲۱ روزه رایگان عرشیانی شو

از این بابت خیلی خوشحال هستیم که ورود شما را به خانواده بزرگ آکادمی تجسم خلاق تبریک بگویم.

برای فراگیری بیشتر می توانید به یوتیوب رجوع کنید

چگونه من روانشناسی بالینی و متافیزیک را با هم ترکیب کردم؟

از انجایی که علاقه زیادی به متافیزیک و مخصوصا هیپنوتیزم دارم و کار اصلیم را با هیپنوتیزم شروع کردم و پس از آن جذب متافیزیک شدم، د راین دوره از تکنیک های روانشناسی بالینی و سلامت و متافیزیک برای بهبود و موفقیت و رسیدن به خواسته ها استفاده کرده ام.

تجربه 30 سال فعالیت من در روانشناسی بالینی نشان می دهد که منشاء اغلب مشکلات در جسم و عمیق تر از آن در ذهن فرد است. بنابراین در این دوره شفای 21 روزه قصد دارم که از طریق تکنیک های شفای 21 روزه وضعیت بسیار مطلوبی را برای شما ایجاد کنم. نیروهای درونی تان را پرورش دهید تا با قدرتی که در درونتان هست بتوانید به خواسته هایتان برسید.

جهت معارفه بیشتر می توانید به دکتر آرام دنبال کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.