طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل

عنوان : سرویس چوب وفرش ست دردکورخانه

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی دارد که برای این کار باید بهترین و مناسب ترین رنگ برای دیوار منزل را برگزید. هنگامی که به یک فضا وارد می شوید اولین چیزی که می بینید رنگ های موجود در آن محیط است. این رنگ ها می توانند بر روی زیبا یا زشت جلوه دادن عناصر دیگر نیز تأثیر بگذارند. بنابراین انتخاب رنگ مناسب و رنگ آمیزی درست در طراحی دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. با قوانین این مطلب می توانید با یک رنگ آمیزی مناسب و مقرون به صرفه به منزل خود جلوه ای زیباتر بخشید.
انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب بسیار مهم است. با انتخاب رنگ می توان دانش کمی را در مسیری طولانی انتقال داد، چه از رنگ های خنثی استفاده کنید و چه از رنگ های جعبه ی مداد رنگی یا رنگ های روشن. اکنون قوانینی را که در ادامه آمده دنبال کنید تا بتوانید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

قوانین انتخاب رنگ :

ابعاد منزل تان آن را اندازه گیری کنید؛ اگر می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید، قبل از  اقدام به خرید رنگ مطمئن شوید تمام سطوحی را که می خواهید رنگ بزنید اندازه گرفته اید و از خریدن رنگ اضافی یا کم پیشگیری کنید.

اگر اتاقهای تاریک با دیوارهای رنگ تیره می خواهید، رنگ آستر و رنگ نهایی را دقیقاً یکسان انتخاب کنید.

عیوب معماری فضای داخلی منزل را با استفاده از رنگهای خنثی که هیچ تضادی با رنگ سقف، کف اتاق و دیوارهای اطراف نداشته باشند بپوشانید.

اصطلاح عشق در نگاه اول برای انتخاب رنگ صدق می کند، بنابراین به احساسات خود در رنگ آمیزی منزل اعتماد کنید. اگر همواره رنگ خاصی را دوست داشته اید به احتمال زیاد از این به بعدم آن را دوست خواهید داشت. فروشگاه های رنگ با انواع سمپل های رنگی منبع بسیار خوبی برای الهام گرفتن هستند.

از تقسیم ارتفاع دیوارها با رنگهای متفاوت بپزهیزید و دیوارها از کف اتاق تا سقف با یک رنگ یکسان بپوشانید. اگر طاق یا آرکی در فضای داخلی منزل موجود باشد آنها را نیز با همان رنگ دیوارهای اطراف بپوشانید. استفاده از رنگهای بسیار روشن باعث می شود سقف بلندتر به نظر برسد.

اگر یکی از اتاقهای خانه شما باریک و دراز است می توانید کاری کنید که کوتاهتر و عریض تر به نظر برسد. برای این کار دیوارهای کوتاه تر را کمی تیره تر از دیوارهای بلندتر رنگ کنید.

اگر می خواهید هماهنگی بیشتری بین رنگ دیوارها و سقف ایجاد کنید، از رنگ دیوارها به مقدار کم در رنگ مورد استفاده برای سقف استفاده کنید.

ابزار با کیفیت باعث دوام رنگ می شود.

اگر از انتخاب رنگ خود مطمئن نیستید از متخصصان کمک بگیرید.

همیشه قبل از رنگ کردن دیوار یک ورق کوچک و نازک سفید را رنگ کنید و آن را به دیوار بزنید و حرکت دهید تا ببینید در جاهای مختلف و در کنار لوازم گوناگون چگونه به نظر می رسد. ورق را به دیوار بزنید و ببینید در ساعات مختلف روز و شب و زیر نورهای مختلف ( نور خورشید، سایه، نور مصنوعی و… ) چگونه به نظر می رسد و آیا همچنان برای شما جذاب است.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

عنوان : اثر حیرت آور جلوه نوری در دکور  منزل

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

طراحی دکوراسیون به شیوه صحیح و اصولی تاثیر زیادی در بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک دارد. در اینجا با نکاتی برای طراحی دکوراسیون برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک آشنا می شوید. آشپزخانه ها از جمله فضاهایی در دکوراسیون منزل هستند که حتی اگر کوچک باشند، خوشبختانه با ترفند های دکوراسیون و تجهیزات متنوعی که اکنون در بازار موجود است، می توان آن ها را به راحتی مجهز کرد و با کمبود فضا مواجه نشد. از طرف دیگر بزرگ تر نشان دادن آن ها از نظر بصری نیز موضوع مهمی است.

رنگ های روشن مخصوصا سفید می تواند کمک بزرگی به خواسته شما نماید. استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه کوچک شما آن را به مکانی بزرگتر و شادتر تیدیل می نماید. لطفا به عکس زیر توجه نمایید به نظر شما این آشپزخانه یک آشپزخانه کوچک و دلگیر است؟ در این طراحی که با رنگ سفید انجام گرفته است نکات بسیار مثبتی به چشم می خورد.

رنگ سفید در کنار نور پردازی مناسب و استفاده به جا از میز بار(با قرار دادن یک تخته چوب ساده روی اوپن آشپزخانه) که آشپزخانه را از میز نهارخوری بی نیاز کرده است. برقراری ارتباط با محیط بیرونی آشپزخانه و استفاده مناسب از فضاهای داخل کابینت ها و اوپن برای جابه جایی لوازم مختلف از ویژگی های مثبت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک است که آن را بسیار مناسب و ایده آل نموده است.

درست مانند شلف های باز، درب های شیشه ای کابینت به بزرگ تر به نظر رسیدن آشپزخانه های کوچک کمک بسیاری می کنند. مزیت این کابینت ها نسبت به شلف های باز، این است که لوازم داخل شان را از خاک گرفتن و چربی گرفتن حفظ می کنند. فقط باید به نظم وسایل درون آن ها توجه داشته باشید تا ظاهر آشفته ای به وجود نیاورند. مزیت دیگر کابینت ها با درب شیشه ای، دیدن اشیای درون آن ها است.

با محیط اطراف آشپزخانه ارتباط برقرار نمایید. هیچ چیز به اندازه برقراری ارتباط با محیط اطراف آشپزخانه عملا آشپزخانه شما را بزرگتر نمی نماید. پس از برقراری ارتباط با محیط اطراف آشپزخانه غافل نشوید. شما می توانید با قرار دادن یک میز بار و یا استفاده از اوپن آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری ارتباط را با محیط پیرامون آشپزخانه کوچک خود بر قرار نمایید.

در مقابل اشتیاق خود به دکور کردن آشپزخانه تان با عناصر شلوغ و متنوع مقاومت کنید زیرا این عناصر فضا را از نظر بصری سنگین کرده و کوچک تر نشان می دهند. در عوض از تجهیزاتی با خطوط صاف و ساده که از نظر بصری سبک به نظر می رسند و فضای زیادی از کف را اشغال نمی کنند، استفاده نمایید.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

مدل هایی برای تغییر دکور خانه برای بهره بردن بهتر و بیشتر از فضای مهم حمام

عنوان : راه هایی جهت تغییر طراحی خانه برای استفاده بهتر و بیشتر از تمام متراژ مهم اداره

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.

خانه‌تکاني فرصتي براي همراهي و همفکري است. بويژه در اين روزگار که کار و مسووليت‌هاي خارج از خانه فرصت‌هاي بودن کنار هم را به کمترين حد ممکن رسانده است. شايد خانه‌تکاني بهانه خوبي براي نزديک‌تر شدن و پراکندن عطر مهرباني در خانه باشد؛ براي داشتن خانه‌اي تميز و زيبا در شروع سال نو، تقسيم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصميم گرفتن همه کارهايي ساده، ولي مهم است که بايد با همراهي تک‌تک اعضاي خانواده انجام شود. يادمان باشد، خانه‌تکاني هميشه فقط در تميز کردن و رفت و روب خلاصه نمي‌شود و گاهي خريد وسايل کوچک، تغيير چيدمان خانه و ايجاد تنوع هم جزئي از مراحل استقبال از بهار است.

ايام خانه‌تکاني زمان خوبي است که از دست وسايل اضافه که به کارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌کنند که هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل که در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب کنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مکان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد کنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عکس يا نصب يک آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

لوسترها و روشنايي هاي ديواري زيبا هم مي تواند يکي از گزينه ها تغيير باشند.

با جرات و جسارت کف پله هاي خانه تان را رنگ کنيد. هم مي توانيد رنگ ها متفاوت براي آن ها در نظر بگيريد، هم مي توانيد يک طيف رنگي خاص را انتخاب کنيد.

اضافه کردن اجزاي کوچک اما تاثير گذاري مانند جا کليدي هايي که به طبقه بندي و نظم دهي دکوراسيون داخلي خانه تان کمک مي کند را هم فراموش نکنيد.

اگر اهل هنر هستيد، يک تابلوي بزرگ هنري به ديوار هاي خانه تان اضافه کنيد.

هر چيزي را که فکر مي کنيد قابليت تبديل شدن به گلدان دارد را براي کاشتن گل هاي بهاري استفاده کنيد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات فتوکپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

مسکن در کانادا

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.


 

بیشتر بازدید کننده های کانادا نیاز به پاسپورت معتبر دارند و خیلی ها به ویزا احتیاج دارند. بازدید کنندگان از کانادا باید یک افسر مهاجرت را متقاعد کنند که:

 

    آنها علاقمند به کشور مفبوع خود هستند و سعی در ماندن در کانادا را ندارند.

    کاملا سالم هستند. (از برخی بازدید کنندگان ممکن است خواسته شود در طی دوره شان معاینات پزشکی انجام دهند)

    ریسک امنیتی یا سوء پیشینه ندارند.

    پول کافی برای هزینه های سفر و تأمین خود در کانادا دارند.

 

اگر حائز این شرایط نباشید پذیرش شما در کانادا رد می شود.

 

بازدید کنندگان معمولی می توانند شش ماه در کانادا بمانند اگر آنها می خواهند بیشتر بمانند باید برای افزایش طول بازدید درخواست کنند. بازدیدکنندگان معمولی اجازه ی درس خواندن یا کار کردن به صورت غیر قانونی داده نمی شود. بازدید کنندگان تحت پوشش بهداشتی استانی نیستند و توصیه می شود پیش از ورود از سلامتی خود اطمینان حاصل کنند.

 

    بازدید کنندگان معاف از ویزا

    بازدیدکنندگان تجاری

    دیدار بستگان

    تمدید اقامت

 

بازدید کنندگان معاف از ویزا

بسیاری از افراد نیاز به ویزا برای دیدار از کانادا ندارند. این افراد شامل موارد زیر میشوند:

 

-شهروندان کشورهای زیر:

 آندورا، آنتیگوا و باربودا، استرالیا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلژیک، بوتسوانا، برونئی، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، اسرائیل (تنها دارندگان پاسپورت ملی) ، ایتالیا، ژاپن ، (جمهوری) کره، جمهوری لاتویا، لتونی، لیختن اشتاین، لوگزامبورگ، مالتا، موناکو، نامیبیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، گینه نیوپاپوا، لهستان، پرتغال، سنت کیتس ونویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، جزایر سولومون، اسپانیا، سوازیلند ، سوئد، اسلونی، سوییس، ایالات متحده امریکا و ساموای غربی.

 -از اول ژانویه 2009 شهروندان لهستان و لیتوانی بدون یک ویزای اقامت موقت، نیاز به دریافت یک پاسپورت الکترونیکی به منظور مسافرت به کانادا دارند.

 -افرادی که به صورت قانونی اجازه اقامت دائم در ایالات متحده دارند که دارا و صاحب گرین کارتشان هستند یا می توانند مدارک دیگری مبنی بر اقامت دائم فراهم کنند.

 -شهروندان انگلستان و مناطق وابسته که شهروندی آنها از طریق تولد، نسب، ثبت نام یا تابعیت یکی از مناطق وابسته به انگلیس شامل آنگولا، برمودا، جزایر بریتیش ویرجین، جزایر کایمان، جزایر فالک لند، جبل الطارق ، مونتسرات، پیتکایرن، سنت هلن یا جزایر ترک و کایکو ثابت شده است.

 -افرادی که دارای پاسپورت ملیت انگلیسی هستند که توسط دولت انگلستان برای افراد متولد شده، تابع یا ثبت نام شده در هنگ کنگ صادر شده است.

 -افرادی که پاسپورت معتبر مناطق مخصوص اداری، صادر شده توسط دولت منطقه مخصوص اداری هنگ کنگ از جمهوری چین دارند.

 -افرادی که پاسپورت یا مدرک سفر به واتیکان دارند.

 

بازدیدکنندگان تجاری

 

اگر شما ملیتی خارجی دارید و می خواهید هر از چند گاهی برای جستجوی فرصت های جدید کسب و کار و سرمایه گذاری یا گسترش روابط تجاری خود به کانادا بیایید، می توانید صلاحیت بازدید تجاری را کسب کنید.

اگر شما تبعه ی کشوری هستید که برای دیدن کانادا باید ویزا اخذ کند، می بایستی همانند دیگر بازدید کنندگان موقتی، درخواست ویزای اسکان موقت بدهید. هیچ گونه درخواست مجزایی برای بازدید کنندگان وجود ندارد. ویزای اسکان موقت، همه ی بازدیدکنندگان را در بر می گیرد؛ از جمله آن هایی که در کانادا صاحب کسب و کاری هستند.

به طور معمول، بازدید کنندگان تجاری برای چند روز یا چند هفته در کانادا می مانند. اگر بخواهید جزو بازدید کنندگان تجاری قرار بگیرید، بایستی موارد زیر را از خود نشان بدهید:

 

  - شما می خواهید برای مدت کمتر از شش ماه اقامت داشته باشید و هیچ برنامه ای برای ورود به بازار کار کانادا ندارید.

  - مکان کسب وکار و همچنین منبع درآمد شما جایی در بیرون از کانادا می باشد.

  - سود و مزایای حاصل از کسب و کار شما در جایی بیرون از کانادا قرار دارد.

  - شما می توانید اسنادی مبتنی بر پشتیبانی از درخواست تان ارائه نمایید.

  - شما شرایط اجابت کردن نیازهای اولیه ی کانادا را دارید. شما:

        دارای اسناد معتبر مرتبط با سفر مانند پاسپورت و غیره می باشید.

        پول کافی برای اقامت در کانادا و برگشت به وطن خود دارید.

        برنامه ای برای ترک کانادا در پایان دیدارتان دارید.

        هیچ گونه خطر بهداشتی، امنیتی و یا جنایی برای مردم کانادا ندارید.

 

تجارت شما می تواند شامل فعالیت هایی مثل:

 

   - خرید کالاها و خدمات برای یک کسب و کار خارجی یا برای دولت.

   - گرفتن سفارشات برای کالاها و خدمات.

   - شرکت در جلسات، کنفرانس ها، مجمع ها یا امور تجاری.

   - ارائه ی خدمات پس از فروش (عمدتا سرپرستی و نه کار یدی).

   - آموزش دیدن از یک شرکت مادر کانادایی جهت فعالیت در خارج از کانادا.

   - آموزش کارمندان یک شرکت خارجی که تابعه ی شرکت کانادایی می باشند.

   - دیدن آموزش زیر نظر یک شرکت کانادایی که به شما تجهیزات و خدماتی فروخته است.

تحت توافق نامه ی تجارت آزاد آمریکای شمالی، یک تبعه ی آمریکایی یا مکزیکی ممکن است در دیگر فعالیت ها مثل تحقیق، بازاریابی و خدمات عمومی شرکت کند.

 

اگر شما به عنوان یک بازدید کننده ی تجاری، به یک ویزای اقامت موقتی نیاز دارید، بایستی برای تقاضا برخی مدارک را ارائه نمایید:

 

    یک نامه ی دعوت از شریک تجاری بالقوه خود در کانادا

    جزئیات تماس 24 ساعته برای آن شخص

همچنین ممکن است که شما به کارت های شناسایی یا اثبات اشتغال نیاز داشته باشید.

 

دیدار از بستگان

 

هر کسی که از کانادا دیدن می کند باید از خارج از کانادا درخواست دهد. اگر شما دوست یا آشنایی دارید که در کانادا از شما دیدن می کند، این شخص باید یک ویزای اقامت موقت را درخواست کند. اگر این شخص برای ویزا درخواست می دهد، شما نیاز دارید که برای او یک دعوتنامه بنویسید. شما باید برای نوشتن دعوتنامه یک ساکن قانونی کانادا باشید.

شما می توانید با نوشتن یک دعوت نامه به او کمک کنید. این نامه باید توضیح دهد که شما چگونه به او کمک می کنید. برای مثال شما ممکن است پیشنهاد کنید که به او برای بلیط های هواپیما یا اسکان کمک میکنید. یک دعوتنامه می تواند کمک کننده باشد اما صدور ویزا را ضمانت نمی کند.

 

تمدید اقامت

تغییر وضعیت اقامت شما پس از ورود به کانادا به عنوان یک بازدیدکننده

پس از رسیدن به کانادا شما ممکن است بخواهید شرایط بازدید خود را تغییر دهید. در موارد خاص این امر امکانپذیر است. بیشتر بازدیدکنندگان اجازه ی اقامت در کانادا بیش از ۶ ماه را ندارند اما در برخی موارد بازدیدکنندگان بیشتر می مانند. تاریخی که شما باید کانادا را ترک کنید در پاسپورت شما مهر می شود. اگر شما اجازه تحصیلی یا کاری دارید، نیز چنین تاریخ انقضایی که مهر شده خواهید داشت.

اگر تصمیم بگیرید که بیشتر بمانید می توانید تقاضای تمدید بدهید. شما باید درخواست تمدید خود را ۳۰ روز پیش از تاریخ انقضای ویزای اقامت موقت خود ارسال کنید.اگر بیشتر از مدتی که ریزای شما اجازه میدهی در کانادا بمانید، وضعیت قانونی خود را از دست میدهید و ممکن است از شما خواسته شود کانادا را ترک کنید.

 

شما بایستی برای تمدید اقامت درخواست بدهید اگر:

 

    مدت زمان بیشتری در کانادا گردش، تحصیل یا کار کنید.

    نوع مجوز خود را تغییر دهید (برای مثال از تحصیل به کار در کانادا). یا

    شرایط اقامت خود را تغییر دهید (مثلاً اگر شما در حال کار یا تحصیل در کانادا هستید و می خواهید محل تحصیل یا کار خود را عوض کنید.)

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

دوره های یادگیری تعمیرریکاوری ecu در اینستیتو خرید شروع می شود

آموزش های یادگیری بازسازی ریکاوری ecu در اینستیتو فروش دایر می شود

، خواه بدلیل روشن نشدن هارد که مربوط به برد مغناطیسی هارد یا مشکلات صدماتی هارد میباشد یا هاردبالا می آید اما در disk management بصورت RAW نمایان می گردد که در این موارد از ما تقاضای فرمت می شود که مشکل های این مدل هارد به دو دسته عمده تقسیم میشود :

یک٫ نرم افزاری دو ٫سخت افزاری نرم افزاری : هارد از نظر  سیستم عامل خود هارد به مشکل خورده است که پس از اصلاح سیستم عامل هارد ، هارد دوباره شناسایی شده و اطلاعات قابل دسترس میشوند که نیازمند تخصص حرفه ای است .

هرگونه اشتباه در این روند موجب از دسترس رفتن اطلاعات می شود.سخت افزاری : قطعات فیزیکی داخلی خود هارد دیسک  مثل برد ، هد ، سیلندر و موتور  هارد به مشکل خورده و قادر به خواندن دیتا نمیباشد.

خرابی سطح پلتر یا پلتر ها بدترین خرابی هاردهای مغناطیسی میباشد که به دلیل سیو دیتا روی سطح پلتر غیر قابل تعویض میباشد و باید سطح پلتر اصلاح شود .

تکنولوژی اصلاح سطح پلتر بسیار  پیچیده است.در قدیم برای ریکاوری اطلاعات نیاز به دستگاه های پیشرفتهای حرفه  ای جهت ریکاوری نبود یک سری نرم افزارهایی در این زمینه کاربرد فراوان داشت اما در حال حاضر با گسترش نمونه های هارد و تنوع خرابی های موجود در بازار ، دیگر نرم افزار های موجود قابل استفاده نمی باشد .

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

کانون هاردکشور با بهره گیری از متخصصین دوره دیده در بهترین مراکز بازیابی اطلاعات دنیا و نیز با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا  و ابزار آلات جراحی هارد دیسک ، توانایی بازیابی اطلاعات از هر هارد ، با هر مارک و ایرادی را دارا به هیچ وجه نگران اطلاعات خود نباشیدمشکلاتی که ممکن است شما با آن مواجه شوید و نمونه هایی از توانایی های کانون هارد ایران ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

1- بازیابی اطلاعات هارد های فرمت شده در این مورد هارد به دلیل اشتباه هات کاربر در حین کار با انواع مختلف سیستم عامل ها مانند ویندوز یا در حین نصب ویندوز  اطلاعات درایو  فرمت می شود .

اگر به هر دلیلی درایو یا پارتیشنی از اطلاعات شما فرمت شد ، از ریختن مجدد اطللاعات جدا خودداری کنید ، ما اطلاعات هارد فرمت شده را مثل روز اول ریکاوری می کنیم بازیابی اطلاعات هارد داینامیک شدهدر بعضی از موارد به دلیل اشتباه هات کاربر ، پارتیشن های هارد دیسک از حالتی به حالت دیگر تغییر می کند ، که این مورد در Disk management قابل دیدن است. اصلا نگران نباشید اطلاعات شما صدرصد بازیابی خواهد شدریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هار

.۳- بازیابی اطلاعات هارد سوختههارد دیسک به عنوان رایج ترین رسانه ذخیره اطلاعات دچار خرابی می شود. بعضی از کاربران از کلمه هارد سوخته استفاده می کنند که بهتر است از این کلمه استفاده نشود چرا که عملا فقط برد هارد دیسک دچار سوختگی می شود.

دوره های آموزشی آموزش تعمیرات ecu در مراکز تعمیر لپ تاپ برگزار می گردد.

برای سفارش   کاندم    می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.