طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

3فایده ریش برای سلامتی

عنوان: آیا تا به حال موز قرمز دیده اید؟؟؟

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

موز قرمز " موز قرمز دارای ۴۰۰ میلی گرم پتاسیم و همچنین سرشار از ویتامین c است "

این روزها بحث رنگ کردن میوه ها و واکس زدن میوه و غالب کردن به مردم رواج خاصی دارد. اگر شما هوس خوردن موز کردید و برای خرید موز زرد رسیده به میوه فروشی مراجعه کردید و موز قرمز دیدید اصلا تعجب نکنید. چون موز قرمز نیز به مرحله تولید رسیده است. البته باز هم نمی شود به موزهای قرمز بازار اعتماد کرد چون ممکن است این ها نیز رنگ شده باشند.


این موز مخلوطی از موز با انواع توت است که کشاورزان با مهارت و هنرمندی آنها را پیوند زده اند و توانسته اند مزه ها و طعم های بسیار خوشمزه ای بدست آورند. این موز به طور متوسط دارای ۴۰۰ میلی گرم پتاسیم و همچنین سرشار از ویتامین c است.

این نوع موز معمولا در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند و تقریبا ۹ ماه طول می کشد تا کاملا رسیده شود.
کشورهایی همچون کاستاریکا، مکزیک و برخی کشورهای آفریقایی مانند تانزانیا و زنگبار محل رشد این موز قرمز رنگ هستند.

موز قرمز در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند و ۹ ماه طول می کشد تا کاملا رسیده شود
موز قرمز رنگ گونه‌ای از موزهای وحشی است که میوه بومی آمریکای جنوبی است و بسیار شیرین‌تر از سایر موزها از جمله موز زرد رنگ است.
رشد این موز بسیار آهسته‌تر از موزهای زرد است و معمولا 10 ماه طول می‌کشد تا میوه‌ها برسند. این میوه معمولا صادر نمی‌شود و در کلمبیا و اکوادور به فروش می‌رسد. این موزها از لحاظ ژنتیکی نسبت به سایر آفات مقاوم هستند.

در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

نقش سه پایه عکاسی در عکس های زیبا

عنوان: انتخاب مناسب ترین تالار عروسی


این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

داشتن آرامش در روز عروسی از مهمترین نکات برای عروس و داماد در برگزاری مراسم عروسی بسیار زیبا و به یادماندنی است.
بالاخره روز عروسی فرا رسیده؛ روزی که خیلی وقت است منتظرش بوده‌اید و برای آمدنش کارهای زیادی را انجام داده‌اید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آرامش خود را حفظ کنید و برنامه‌ها را اجرا کنید.
اما توصیه می‌کنیم قبل از شروع برنامه‌های فشرده روز عروسی، کارهای زیر را انجام دهید تا آرامش بیشتری داشته باشید:
پیاده‌روی کوتاه یا خواندن دعایی کوتاه برای حفظ آرامش را فراموش نکنید؛ بسته به روحیه خودتان و کارهایی که به صورت معمول در طول روز‌های عادی برای حفظ آرامش می‌کنید می‌توانید یکی از این کارها را انجام دهید.
یک حمام آب گرم بگیرید؛ می‌توانید کمی بیشتر از همیشه در حمام بمانید؛ آب باعث احساس آرامش در شما می‌شود.
صبحانه فراموش نشود؛ حتی اگر کوچک و کم باشد.




قبل از رفتن به آرایشگاه یک کیف دستی کوچک برای اتفاق‌های غیرمنتظره بردارید و پشت ماشین بگذارید. می‌توانید در این کیف یک بسته نخ و سوزن، سنجاق قفلی، یک بطری آب، کمی بیسکویت و یک بسته کوچک دستمال کاغذی یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، بگذارید.

کمی زودتر از خانه خارج شوید، تا دغدغه ماندن در ترافیک و دیر رسیدن به آرایشگاه و بعد از آن به تاخیر افتادن مراسم را نداشته باشید.

از امتحان کردن محصولاتِ جدید دوری کنید. اگر محصول جدیدی به شما پیشنهاد شود و می خواهید آنرا امتحان کنید، چند ماه قبل این کار را انجام دهید تا اگر پوست تان به آن واکنش نشان داد، آن نشانه ها در روز بزرگ زندگیتان نباشد.

اجازه بدهید تا مواد آرایشی روی صورتتان بشیند. برای آرایش عروس اول مرطوب کننده، سپس پرایمر و در نهایت فاندیشن را بزنید. ولی بین هر کدام 5 دقیقه فاصله بیاندازید تا هر کدام از آنها خوب جذب پوست تان بشود.

از محصولات ضد آب و 24 ساعته استفاده کنید. محصولات آرایشی ضد آب و 24 ساعته برای این ساخته شده که از آرایش تان زمان اشک ریختن سر سفره ی عقد و عرق کردن هنگام رقصیدن محافظت کند.



در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

عنوان: شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

ترکیه کشوری که در بین دو فرهنگ کاملا متفاوت قرار دارد و این موضوع باعث تاثیر گرفتن این کشور از هر دو کشور میشود.اما همچنان با تکیه بر فرهنگ گذشته خود توانسته از این موقعیت یعنی واقع شدن در بین غرب و شرق بهترین استفاده را بکند و  و از نظر علمی و دانشگاهی و یا اقتصادی در سطح خوبی قرار بگیرد.بیشترین جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل میدهد و به همین دلیل به یک مقصد خوب برای مسلمانان برای مهاجرت,کار ویا حتی تفریح تبدیل شده است.اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و مدرن است که هر روز گستر ده تر میشود.ترکیه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در زمینه های فراوانا فعالیت های گسترده ای کرده است.

اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و مدرن است که هر روز گستر ده تر میشود.ترکیه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در زمینه های فراوانا فعالیت های گسترده ای کرده است. به عنوان مثال در زمینه کشاورزی که با ایجاد زمینه های لازم باعث ثبت رتبه هفتم برای این کشور در دنیا در زمینه تولیدات کشاورزی شد.همچنین بخش حمل و نقل و بانکداری این کشور روند رو به رشد و مثبتی داشته است.همین عموامل باعث جلب کردن توجه نیروی کار مهاجر به این کشور شده است و متقاضیان کار برای کار در کشوری که بستر مناسب و آرامی در اقتصاد دارد اقدام میکنند.یکی درگیر از عواملی که بیشترین نقش را در رشد اقتصادی ترکیه را داشته صنعت پوشاک و نساجی این کشور بوده است به نحوی که پوشتک این کشور به برند قابل اطمینانی برای سرمایه گذاری در میان تجار تبدیل شده است.

وضعیت فعلی صنعت نساجی و پوشاک ترکیه

اگرچه سابقه صنعت نساجی در ترکیه به قرن هفده میلادی در امپراتوری عثمانی بازمی‌گردد، اما صنعت نساجی در قرن بیستم و با تاسیس کشور ترکیه وارد دوره نوسازی و مدرنیزاسیون شد. بالطبع با رشد کمی و کیفی صنعت پارچه بافی این کشور به‌عنوان لکوموتیو صادرات، بخش پوشاک آماده مصرف(Ready-to-wear) هم به مرور رشد کرد‌. در دو دهه اخیر همواره بیش از 10درصد کل صادرات ترکیه از آن این صنعت بوده است، جالب است بدانیم تقریبا نیمی از صادرات پوشاک ترکیه به کشورهای اتحادیه اروپا تعلق دارد‌. آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، دانمارک، آمریکا، بلژیک و سوئد مقاصد اصلی صادراتی این کشور به شمار می‌آیند.

 وضعیت مناسب صادرات صنعت پوشاک ترکیه دلایل متعددی دارد که در ادامه برخی از این موارد را بررسی خواهیم کرد:

    ترکیه از نظر مواد اولیه نساجی کشوری غنی به شمار می‌آید و هفتمین کشور تولیدکننده پنبه در جهان است.
     ترکیه موقعیت جغرافیایی مناسبی در میان اروپا و آسیا داشته و از طریق دریای مدیترانه با آفریقا در ارتباط است. درحالی که بخش تولید در استان‌های داخلی و آسیایی ترکیه به سرعت در حال رشد است، استانبول با مراکز خرید متعدد و حضور برندهای ترک و خارجی در حال تبدیل شدن به پایتخت مد جدید در کنار شهرهای پاریس، میلان، نیویورک و لندن است.
     این کشور دارای نیروی کار جوان و ماهر در بخش پوشاک و نساجی است‌. هم بخش دولتی و هم سازمان‌های غیردولتی از نیروی کار با آموزش‌های فنی به منظور حفظ سطح مهارت آنها حمایت می‌کنند‌. نیروی کار ترکیه از نیروی کار آسیایی ماهرتر و از نیروی کار اروپایی ارزان‌تر است.
     شرایط نیروی کار در صنعت پوشاک ترکیه به مراتب مناسب‌تر از کشورهایی نظیر بنگلادش و چین است و مشکلات مربوط به سلامتی و شرایط انسانی کار در این کشور کمتر از رقبای آسیایی خود است.


یکی از متقاضیان جدید و فراوان مهاجرت به ترکیه تولید کنندگان پوشاک ایرانی میباشند که با توجه به بستر مناسبی که کشور ترکیه برای تولید کنندگان پوشاک فراهم کرده باعث خروج موج فراوانی از تولید کنندگان ایرانی به سمت ترکیه شده است. 

در مقاله زیر توضیحاتی در زمینه مهاجرت به ترکیه و گرفتن اجازه کار با روشهای مختلف توضیح داده شده است.

نحوه اخذ اجازه کار در ترکیه

آخرین قانون مربوط به اشتغال خارجیان در ترکیه در سال 2003 به تصویب رسیده است. با این قانون هدفش این است که از مسیر های طولانی برای اخذ مجوز کار جلوگیری کند به این منظور که قبلا صادر کردن مجوز کار برای مهاجرین از طرف چند مرکز باید تایید میشد و به فرد ارائه میشد اما با تصویب این قانون این کار را فقط یک اداره انجام میدهد.

بر اساس قانون شماره 4817 سه نوع اجازه کار پیش بینی شده است. این گروهها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس قانون خارجیان می توانند از اجازه کار مدت دار ویا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، استفاده کنند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار یکسال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یکسال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید می شود. پس از سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.درصورتیکه یک تبعه خارجی حداقل هشت سال به صورت مداوم در ترکیه اقامت و شاغل باشد، اجازه کار دائم بدون در نظر گرفتن شرایط اشتغال در ترکیه و نیز بدون محدودیت جغرافیائی ، صادر می شود.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به اروپا ، مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به ایتالیا ، مهاجرت به ترکیه

انتخاب بهترین برس مو

عنوان: فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

پروتز لب و برجسته کردن لب یکی از عمل های جراحی زیبایی شایع به شمار می رود.
شایع ترین قسمت هایی که تحت برجسته کردن قرار می گیرد قسمت ورمیلون لب، یعنی قسمت مرزی بین حواشی لب ها و قسمت قرمز لب هاست. این کار سبب می شود تا قسمت خارجی لب ها بیشتر نمایان شود. گوشه های لب ها نیز می تواند تحت پرکردن قرارگیرد. گوشه های لب به مرور زمان و در اثر سن و نیروی جاذبه به سمت پایین جابه جا می شوند که با تزریق می توان آنها را به حالت اولیه برگرداند. می توان دو خط برجسته مابین سوراخ بینی و لب فوقانی را نیز که به مرور زمان برجستگی خود را از دست می دهند، مجددا با تزریق به حالت جوان برگرداند بنابراین تمامی قسمت های لب امکان برجسته سازی و برگرداندن به حالت جوانی را دارند.
متخصصان زیبایی، لب های توپر همراه با کناره های برجسته و واضح را از معیارهای زیبایی لب می دانند.

روش تزریق این مواد چگونه است؟
در صورت استفاده از هیالورونیک اسید جهت برجسته سازی لب، پس از ضدعفونی کردن لب ها و اطراف آنها به صورت دقیق، با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، این مواد در زیر مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد.

از نسوج مختلفی از خود بدن شخص نیز جهت پر کردن لب ها می توان استفاده کرد، از جمله ساختارهای تاندونی نظیر بعضی از تاندون های اندام فوقانی و بعضی از ساختارهای فاشیایی بدن.


روش جراحی دیگری نیز وجود دارد که طی آن جراح، قسمت های کوچکی از پوست نزدیک لب ها یا داخل دهان را برش داده، خارج کرده و آن را به حجم داخل لب ها اضافه می کند، اما این تکنیک به لب ها زیاد حجم نمی دهد، بلکه بیشتر لب ها را مقداری به سمت بیرون برجسته می کند.

پس از تزریق، بیمار باید چه اقداماتی را انجام دهد؟
ورم لب پس از تزریق را می توان با کمپرس سرد مثل کیسه یخ کاهش داد.

می توان از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی لب بعد از تزریق استفاده کرد.

طی چند ساعت اول پس از عمل، بیمار باید از استفاده از مواد آرایشی لب ها پرهیز کرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگین و قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید خودداری کند.

اگر لب در قسمت محدودی بیش از حد برجسته شود، توسط پزشک جراح پلاستیک، آن قسمت ماساژ داده می شود تا یکنواختی لازم در لب به دست آید.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.