طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

خرید ابزار از کدام سایت باشد؟

ویژگی های خرید ابزار آلات

 

دراین روزگار مردم به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای روزانه را آنلاین انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار صنعتی یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

 

علت نام گذاری فرانسه بر روی این آچار را بنده تا این لحظه نتوانستم کشف نمایم اما تنها احتمالی که قرین تر از بقیه است این است که به احتمال زیاد این آچار برای اولین بار از فرانسه وارد کشور ما شده است . در هر صورت به این آچار در زبان انگلیسی Cresent Wrench میگویند.
قصد داشتم تا این آچار را در پست مربوط به آچارها بررسی نمایم اما با توجه به اینکه کاربرد این آچار بسیار بالاست تصمیم گرفتم تا در پستی جداگانه آن را بررسی نمایم

انواع آچارهای فرانسه :
خب این آچارها طبیعتاً در یک مدل عرضه میشوند و تنوع خاصی ندارند اما طراحان این نوع آچار در شکل ظاهری آن تغییرات خوبی را ایجاد کرده اند که کاربرد این آچار را بسیار راحت کرده است . از لحاظ سایز بندی این آچار بر حسب اینچ سایز بندی میشود که در بازار ایران از سایز 6 اینچ تا 20 اینچ آن موجود است . سایز مناسب برای کاربرد خانگی 12 الی 16 اینچ میباشد .
جدیداً بر روی فک متحرک این آچار یک خط کش مدرج نیز نصب شده است که در اکثر موارد بر حسب میلیمتر است . خوبی این خط کش آن است که شما میتوانید بدون آزمون و خطا با دانستن سایز پیچ ، آچار را تنظیم نمایید . شاید مهمترین حسن این کار بالا رفتن سرعت کار باشد .

نکات مهم در انتخاب آچار فرانسه :
1) آچار فرانسه ابزار پرکاربردی در جعبه ابزار شماست . در خرید آن بودجه خوبی را در نظر بگیرید.
2) جدیداً این آچار ها مجهز به دسته های سیلیکونی شده اند که خب طبیعتاً کار با آنها را به مراتب راحت تر کرده است .
3) بدنه آچار حتماً باید کوروم-وانادیوم باشد.
4) آچار فرانسه دارای یک پیچ تنظیم است ، هنگام خرید توجه داشته باشید دنده های رو پیچ تنظیم عمیق باشند . همچنین بر روی دنده ها شیار هایی موجود باشد تا از لیز خوردن دست بر روی پیچ تنظیم جلوگیری نماید. هر چه عمق دنده ها بیشتر باشد احتمال خارج شدن آچار از تنظیم حین کار کمتر خواهد شد.
5) تعدادی از آچارهای فرانسه موجود در بازار دارای Grip در فک هایشان هستند اگر کمی دقیقتر جستجو نمایید میتوانید آنها را در بازار بیابید.




توجه :
هر چه سایز آچار فرانسه شما کوچکتر باشد گشتاور آن نیز کمتر خواهد شد.

 

جهت آشنایی می توانید به سایت گودفورپی دنبال کنید

مزایای خرید ابزار آلات

خرید ابزار از کدام سایت باشد؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا کارهای روزانه را آنلاین انجام دهند. خرید های که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار صنعتی یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

 

پس از انقلاب صنعتی تغییرات قابل توجهی در زمینه ابزارآلات صنعتی به وجود آمد. این تغییرات گسترده باعث گسترش تولیدات شرکت‌های ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتی باعث دقت و سرعت بیشتر انسان‌ها در تولیدات خود شده‌اند. تغییراتی که در طی این سال‌ها صورت گرفته باعث شده که پیشرفت‌های قابل توجهی در ابزار آلات صنعتی دیده شود.

در این مقاله سعی داریم که به بررسی دقیق ابزار آلات صنعتی بپردازیم. ابزارالات صنعتی دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند که با توجه به کاربرد آن‌ها به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند.

به طور کلی ابزارهای صنعتی شامل ابزار صنعتی برقی، ابزار صنعتی بادی و مواردی از این قبیل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتی به سه دسته برقی، بنزینی و بادی تقسیم می‌شوند که با توجه به شرایط و محیط ممکن است استفاده‌های گوناگونی داشته باشند.

ابزارالات صنعتی چیست؟
1-ابزار الات صنعتی برقی:

همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد،

این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید و اما معرفی چند ابزار صنعتی برقی:
دریل برقی و شارژی:

ابزارالات صنعتی چیست؟

معمولاً از دریل‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. این ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی برقی است که در هر کارگاه صنعتی یافت می‌شود.
فرز برقی:

فرزها معمولاً برای برش فلزات و تراشکاری مورد استفاد قرار می‌گیرند. در بعضی موارد هم از این دستگاه برای تیز کردن استفاده می‌شود.
دستگاه جوشکاری:

دستگاه جوش یا اینورتر ابزاری است که از آن برای اتصال فلزات استفاده می‌شود.
2-ابزار الات صنعتی بنزینی:

ابزار الات بنزینی در مناطقی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دسترسی به برق در آن جا دشوار یا غیر ممکن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلی معمولاً از ابزارهای صنعتی بنزینی به جای ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. مانند:
چکش تخریب بنزینی:

چکش تخریب ابزاری است که از آن برای تخریب سطوح سخت مانند بتن استفاده می‌شود.
اره زنجیری بنزینی:

بریدن الوار و چوب‌های قطور نیاز به ابزاری دارد که این عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور یا موتور برق:

ژنراتور یا موتور برق از جمله ابزار برقی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. ژنراتورها معمولاً در کمپینگ، مدارس و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوخت اصلی این دستگاه معمولاً بنزین است که در هر مکانی دسترسی به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتی بادی:

ابزار الات بادی ابزاری هستند که معمولاً به وسیله کمپرسور باد کار می‌کنند. این ابزار به دلیل وسعت استفاده‌ای که دارند در خط تولید بسیاری از کارخانه‌های صنعتی یافت می‌شوند.
میخکوب و منگنه کوب بادی:

میخکوب و منگنه کوب ابزارهای حیاتی در صنعت نجاری و کار با چوب هستند. این ابزارها در دسته بندی ابزار بادی قرار می‌گیرد که یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع کابینت سازی به حساب می‌آید.
پولیشر بادی:

دستگاه پولیش بادی  از جمله ابزارآلات صنعتی بادی است که در کارگاه‌های صافکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این ابزار می‌توان خط و خش روی بدنه خودرو را جلا داد. این دستگاه با استفاده از سری فرچه‌ای شکل و ایجاد ساییدگی رنگ اتومبیل را براق می‌کند.

به سبب معارفه می توانید به https://good4p.com رجوع کنید

خرید ورق آهن به شکل کاملاً آنلاین

 

امروزه افراد به دلیل مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های روزانه را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که شاید همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ورق آهن به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه ورق آهن یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

 

از ابتدای سال ۱۴۰۱ بازار با دو موضوع جدید مواجه بود؛

یکی شوک قیمتی ناشی از جنگ جهانی که موجب افزایش شدید قیمت کامودیتی ها شده بود؛ یکی هم در پیش بودن محدودیت های برق برای بخش تولید ناشی از ناترازی تولید و مصرف که از دولت های قبل بر جای مانده است.

همین دو عامل در کنار نوسانات بازار ارز موجب شد قیمت ها در بازار آهن از ابتدای امسال صعودی شود و میلگرد بعضاً تا هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو هم افزایش داشت؛ اینجا بود که وزارت صمت با اعمال تعرفه صادراتی آرامش را به بازار فولاد برگرداند.

در ابتدا تمام تولیدکنندگان فولاد در قابل این تصمیم ایستادن و پای مجلس هم به موضوع باز شد؛ اما با توجه به فرمول محاسبه تعرفه که هم نفع مصرف کننده و هم تولیدکننده در آن دیده شده بود این مقاومت ها به جایی نرسید؛ نه بر اساس غوغاسالاری ها ارزش سهام شرکت های فولادی ریخت نه صادرات متوقف شد؛ اما این تعرفه اثرش را در بازار گذاشت.

البته هم زمان با این تحولات ورق در بازارهای جهانی هم برگشت و روند رو به رشد قیمت شمش و محصولات فولادی در بازارهای جهانی با محوریت سقوط نرخ فولاد در بازار چین معکوس شد.

برای آشنایی می توانید به سایت آهن سیگنال|اینجا|خرید ورق آهن |http://ahansignal.com/ وارد شوید

انواع خدمات حرفه ایرایج در سالن های زیبایی شامل کوتاهی به صورت حضوری انجام می شوند.

انواع خدمات مد روزرایج در سالن های زنانه شامل اپیلاسیون به صورت حضوری انجام می شوند.

 

این روزها زنان بنا بر کار زیاد که در زندگی های روتین خود دارند پیگیر هستند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. یکی از این ها ،خدمات زیبایی است.

درصورتی که از خدمات زیبایی مطمئن نوبت و یا محصولی میخواهید باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد صرفه جویی کند.

 

 

پروتئین تراپی مو چیست ؟

پروتئینی که کراتین نامیده می‌شود بخش اعظمی از تار موی شما را در بر گرفته، آن را سالم، قوی و ارتجاعی نگه می‌دارد. اما در نتیجه آسیب ناشی از حالت‌دادن به مو، آلودگی و رنگ‌کردن مو، کراتین شروع به تجزیه می‌کند.عدم مصرف کافی پروتئین می‌تواند به ریزش مو منجر شود. کمبود پروتئین و مواد معدنی و موادی که دارای پروتئین است باعث میشود که تارهای موی شما شکننده شوند و به موی شما ظاهری نامطلوب می‌دهد. این‌جا جایی است که شما باید دست خود را به سوی پروتئین تراپی مو دراز کنید. پروتئین تراپی مو با محصول دارای پروتئین انجام می‌شود که مو می‌تواند آن‌ها را به آسانی جذب کند. این محصولات به قوی‌شدن و ترمیم کراتین کمک می‌کنند.
به نظر شما 7 تا از مزایای پروتئین تراپی مو چیست ؟

مو به طور طبیعی رطوبت از دست می‌دهد و ریشه مو از تغذیه دورتر می‌شود. به محض این‌که موی ما رطوبت و تغذیه را از دست بدهد، پروتئین کراتینه‌شده شروع به باز شدن و شکسته‌شدن می‌کند. در این صورت مو قدرت و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و پیوندها ضعیف می‌شوند. بازسازی، حمایت و تقویت این ماتریس پروتئینی مسئله‌ای کلیدی برای دارا بودن پوست سر و موی سالم است.
1-محافظت از مو در برابر آسیب:

مواد پروتئینی مانند پروتئین هیدرولیزشده گندم یا اسیدهای آمینه ابریشمی به صورت مستقیم به فولیکول‌ مو می‌چسبند و لایه کوتیکول را مستحکم‌تر می‌سازند. این مورد موجب ایجاد یک مانع پیرامون فولیکول می‌شود که این مانع از فولیکول در برابر آسیب‌های بعدی محافظت می‌کند.
2-تقویت موها:

در حالیکه از دست دادن 100 تار مو در یک روز کاملاً طبیعی است و زنگ هشدار به حساب نمی‌آید، ریزش بیش از حد مو یکی از علائم کمبود پروتئین به حساب می‌آید. پروتئین بلوک ساختاری مو محسوب می‌شود. بنابراین جایگزینی پروتئینی که در فولیکول از بین رفته یا آسیب دیده به تقویت کل طول مو و درمان ریزش مو کمک می‌کند.
3-بهبود قابلیت ارتجاعی مو:

یکی از آشکارترین علائم برای درک نیاز مو به پروتئین، مویی است که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده است. برای درک این موضوع یک تار کوچک از موی خود را بکشید و سپس رها کنید اگر بعد از رها کردن به حالت طبیعی خود برنگشت یعنی قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده است. مویی که با فقدان پروتئین روبرو است نسبت به موی معمولی قبل از شکسته‌شدن، اغلب حالتی کشیده‌تر دارد. پروتئین تراپی مو کمک می‌کند تا مو قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند طوری‌که کشیدگی طبیعی داشته باشد و به راحتی به عقب برگردد.
4-کمک به از بین بردن شکستگی کلی مو و شکستگی قسمت انتهایی آن:

پروتئین تراپی مو در زمینه‌ی بهبود قدرت و قابلیت ارتجاعی مو به از بین بردن شکستگی کلی مو و شکستگی قسمت انتهایی آن کمک می‌کند. همچنین این مزیت پروتئین درمانی مو موجب می‌شود تا افراد با دیدن ظاهر موی فرد تحت درمان تصور کنند که موی او رشد داشته است. البته از آنجایی‌که پروتئین تراپی مو از ایجاد موهای ضعیف و شکننده جلوگیری می‌کند و موهای قوی‌تر شکنندگی کمتری دارند، به طور کلی خود این درمان موجبرشد سریعترمو نیزخواهد شد.
5-بهبود شل و تار بودن مو:

موهای شل و تار علامت دیگری است که نشان می‌دهد موی شما به پروتئین بیشتری نیاز دارد. پروتئین به احیای تارهای مو کمک می‌کند و باعث می‌شود موی شما کمتر دچار افتادگی شود.
6-بهبود ظاهر کلی مو:

پروتئین‌ها بر روی تراکم، قابلیت ارتجاعی و تقویت مو تأثیر بسزایی دارند. به علاوه، آن‌ها به از بین بردن شکستگی کلی مو و شکستگی قسمت انتهایی آن و به دستیابی مو به شعاع بالقوه خود کمک می‌کنند. همه این موارد به شکل ظاهری بهتر و سالم‌تر مو منجر می‌شود.
7-پوشش ضعف های ناشی از رنگ کردن مو:

رنگ مو از دیگر مواردی است که در زمینه پروتئین درمانی باید روی آن حساس باشید. اگر موی شما رنگ موی زیادی را به خود دیده باشد نیاز به اندکی پروتئین خواهد داشت. مویی که رنگ شده بسیار پرمنفذ است و نسبت به موی طبیعی قابلیت آسیب‌پذیری بالاتری دارد. پروتئین درمانی مو موهای رنگ‌شده را قدرتمندتر می‌کند و کمک می‌کند که تارهای موی قوی و سالمی داشته باشید.
به نظر شما  معایب پروتئین تراپی چیست ؟

همه محصولات آرایشی عوارض جانبی مخصوص به خود را دارند. محصولات درمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پروتئین تراپی مو نیز با همه فوایدی که دارد می‌تواند عوارض جانبی خود را به انسان تحمیل کند. بیشترین عوارض جانبی این روش درمانی زمانی است که بیش از حد از این روش برای موی خود استفاده می‌کنید.
1-شکستگی مو بعد از پروتئین تراپی:

همانطور که گفته شد در اغلب پروتئین تراپی‌های مو از گرما استفاده می‌شود. اگر این گرما بیش از حد اعمال شود می‌تواند مو را خشک کند و باعث آسیب‌دیدگی‌های بیشتری گردد. این نوع از درمان حاوی فرمالدهید است. فرمالدهید ماده شیمیایی است که کوتیکول‌های مو را پر می‌کند و موخوره را از بین می‌برد.
2-ضعیف شدن مو:

پروتئین بیش‌ازحد برای موی شما سم است. وقتی از پروتئین تراپی مو استفاده می‌کنید، موی شما شروع به جذب محصول و قوی‌ترشدن می‌کند. اما اگر به طور مداوم این کار را تکرار کنید موهای شما دیگر گنجایشی برای جذب مواد مغذی ندارد و شروع به ضعیف‌شدن می‌کند.
3-چرب شدن مو:

محصولات پروتئین تراپی نه‌تنها به داخل مو نفوذ می‌کنند بلکه لایه بیرونی که کورتکس نامیده می‌شود را نیز می‌پوشانند. کوتیکول‌ها در کورتکس وجود دارند. این کوتیکول‌ها راه ورود مواد غذایی، رنگ‌های مو یا دفع رنگ در هنگام بلیچینگ مو به شمار می‌آیند. وقتی مو خشک باشد، کوتیکول‌ها می‌شکنند و درون مو نمایان می‌شود. در نتیجه مو خراب شده و موخوره ظاهر می‌شود. در پروتئین درمانی این فواصل پر می‌شود و با حرارت مهر و موم می‌شود.

 


ولی امروزه با توجه به دنبال کردن بانوان از خدمات حرفه ای مراقبت های پوستیدر سالن های زیبایی زنانه به غیر از خدمات رایج و معمول، تاتو ابرو نیز انجام می گیرد.
اگر شما نیز تمایل دارید همه امور آرایشی و بهداشتی خود را زیر نظر یک متخصص و در فضای آرام و دنج انجام دهید.

 

جهت معرفی شیکام} مراجعه کنید