طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

روش های ایجاد مطلب جدید بخش 2

این مطلب بدست وب سایت ساخت سایت تهیه شده است.


شکل های تشکیل نوشته تازه قسمت دوم 

تولید مطالب جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن متن تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ایجاد نوشته نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه متون روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به نوشته ها موجود در اینترنت ، خواندن متون تارنما های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ساخت مطلب هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به نوشتن نوشته تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون نوشته شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
گفتگو یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال خوبی می شود. مصاحبه با اشخاص موفق میتواند یکی از شیوه های نوشتن محتوای جدید باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوشیوه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های مکتوب ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین علت میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی کاربران بیشتری را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان ثابت خود کنید. سایت اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین تارنما های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت در گوگل می کند. برای ایجاد ویدئو میتوانید از 2 راه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب به دست پایگاه قیمت طراحی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.