طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

کد نویسی وب سایت responsive برای موبایل پارت اول

کد نویسی وب سایت responsive برای موبایل قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از بدنه مهم استراتژی های شما برای بازاریابی اینترنتی است ، طراحی یک پایگاه اینترنتی که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد میباشد . امروزه مقدار فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 مقدار اتصال به اینترنت توسط موبایل نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت دارا بودن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل رویت باشد بسیار کار منطقی ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از وب سایت شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط سیستم های شخصی بالاتر رود .

تحقیقات نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به جهت نمایش بی عیب و ایراد در موبایل داشته و به دنبال ساخت سایتی هستند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود نیز ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.