طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

طراحی و سخت سایت حرفه ای

مدل هایی برای تغییر دکور خانه برای بهره بردن بهتر و بیشتر از فضای مهم حمام

عنوان : راه هایی جهت تغییر طراحی خانه برای استفاده بهتر و بیشتر از تمام متراژ مهم اداره

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.

خانه‌تکاني فرصتي براي همراهي و همفکري است. بويژه در اين روزگار که کار و مسووليت‌هاي خارج از خانه فرصت‌هاي بودن کنار هم را به کمترين حد ممکن رسانده است. شايد خانه‌تکاني بهانه خوبي براي نزديک‌تر شدن و پراکندن عطر مهرباني در خانه باشد؛ براي داشتن خانه‌اي تميز و زيبا در شروع سال نو، تقسيم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصميم گرفتن همه کارهايي ساده، ولي مهم است که بايد با همراهي تک‌تک اعضاي خانواده انجام شود. يادمان باشد، خانه‌تکاني هميشه فقط در تميز کردن و رفت و روب خلاصه نمي‌شود و گاهي خريد وسايل کوچک، تغيير چيدمان خانه و ايجاد تنوع هم جزئي از مراحل استقبال از بهار است.

ايام خانه‌تکاني زمان خوبي است که از دست وسايل اضافه که به کارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌کنند که هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل که در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب کنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مکان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد کنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عکس يا نصب يک آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

لوسترها و روشنايي هاي ديواري زيبا هم مي تواند يکي از گزينه ها تغيير باشند.

با جرات و جسارت کف پله هاي خانه تان را رنگ کنيد. هم مي توانيد رنگ ها متفاوت براي آن ها در نظر بگيريد، هم مي توانيد يک طيف رنگي خاص را انتخاب کنيد.

اضافه کردن اجزاي کوچک اما تاثير گذاري مانند جا کليدي هايي که به طبقه بندي و نظم دهي دکوراسيون داخلي خانه تان کمک مي کند را هم فراموش نکنيد.

اگر اهل هنر هستيد، يک تابلوي بزرگ هنري به ديوار هاي خانه تان اضافه کنيد.

هر چيزي را که فکر مي کنيد قابليت تبديل شدن به گلدان دارد را براي کاشتن گل هاي بهاري استفاده کنيد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات فتوکپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.